beantwoord

Hoe is het met mijn betaling van mobiel

  • 24 januari 2020
  • 1 reactie
  • 107 keer bekeken

Ik wil graag weten hoe het met mijn betaling is van mobiel  ik kan geen 0600 bellen  

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 januari 2020, 09:53

Hallo @J.louwe Telfort, welkom bij ons op het forum. Dat is een goede vraag. Gisteren zijn alle Telfort mobiele abonnementen overgezet naar KPN, waardoor niet alles meer voor mij te zien is. Op je forumprofiel heb je een 06-nummer staan van 9 cijfers, daardoor kan ik er ook niet op zoeken. Je kunt jouw vraag het beste stellen op het KPN forum, de collega's daar kunnen alles voor je nakijken.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @J.louwe Telfort, welkom bij ons op het forum. Dat is een goede vraag. Gisteren zijn alle Telfort mobiele abonnementen overgezet naar KPN, waardoor niet alles meer voor mij te zien is. Op je forumprofiel heb je een 06-nummer staan van 9 cijfers, daardoor kan ik er ook niet op zoeken. Je kunt jouw vraag het beste stellen op het KPN forum, de collega's daar kunnen alles voor je nakijken.

Reageer