beantwoord

Herinnering ontvangen, maar heb al betaald

Herinnering ontvangen, maar heb al betaald. Kan ik mijn betalingsbewijs doorsturen?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 10 februari 2019, 14:25

Bob, ik zie dat die factuur nog steeds open staat. Bel even met ons om te kijken hoe dit zit en waar dat bedrag precies is gebleven, het nummer is 0900 9596. Morgen tot 21 uur bereikbaar. Ik heb namelijk geen inzage in de transacties en kan hierin dus weinig betekenen, onze afdeling Collections wel. 🙂

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je de betaling handmatig uitgevoerd dan duurt de verwerking een aantal dagen, als je betaling via de iDeal link van Telfort hebt gedaan dan duurt het 1 tot 4 uurtjes
16 januari 2019 heb ik al betaald. Ik ontvang altijd rond de 16e of 17e een factuur.
Reputatie 8
Badge +17
Vul je forum profiel aan met je mobiele nr en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra ze je topic oppakken
Done.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Bob. Welke factuur heb je betaald? Heb je een factuurnummer voor me? Ik vraag dit omdat je aangeeft dat je dit de 16de hebt betaald. De laatste factuur werd echter 18 januari aangemaakt, 2 dagen later. Vandaar mijn vraag.

Ik hoor graag van je.
Alex - Telfort schreef:

Hi Bob. Welke factuur heb je betaald? Heb je een factuurnummer voor me? Ik vraag dit omdat je aangeeft dat je dit de 16de hebt betaald. De laatste factuur werd echter 18 januari aangemaakt, 2 dagen later. Vandaar mijn vraag.

Ik hoor graag van je.

Ik heb €32,50 euro betaald op 16 januari, voor de betaling van de laatste factuur van 18 januari. Volgens mij staan er verder geen andere facturen open. Goede vraag hoor; ik betaal in 80% van de gevallen ietsjes eerder dan wanneer de factuur verschijnt. Wil je mijn betalingsbewijs hebben of is dat niet nodig? Straks volgt er een 2e herinnering. Edit: het betalingsbewijs staat in PDF formaat klaar. Als je hem nodig hebt, zal ik hem sturen via een plek waar ik een bijlage kan verzenden, goed?
@GebruikerBob

Het is nu weekend en ik weet niet of hier nog gereageerd wordt, waarschijnlijk na het weekend.
Je kunt geen PDF verzenden in een PB naar Alex.

Wat je misschien wel kunt proberen is een Chat starten.
Je hebt dan direct antwoord en volgens mij is daar het wel mogelijk om dan een PDF te verzenden.

Contact met Telfort
OK mandy, bedankt. @Alex - Telfort zo te werk gaan?
Reputatie 8
Badge +17
Heb je wel het juiste factuurnummer vermeld
Je kunt natuurlijk wachten op Alex en net zoals jimny schrijft het juiste factuurnummer vermelden.
De Chat is een andere afdeling met vaak andere medewerkers.
Het is dus gewoon een tweede optie.
Reputatie 5
Badge +8
Bob, ik zie dat die factuur nog steeds open staat. Bel even met ons om te kijken hoe dit zit en waar dat bedrag precies is gebleven, het nummer is 0900 9596. Morgen tot 21 uur bereikbaar. Ik heb namelijk geen inzage in de transacties en kan hierin dus weinig betekenen, onze afdeling Collections wel. 🙂

Reageer