beantwoord

Help alweer dezelfde betalingsachterstand.

• 23 oktober 2018
  • 7 reacties
  • 306 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo

Ik heb 13 oktober door een kennis een rekening laten betalen via een link die ik via de telefoon kreeg. En nu ineens is mijn internet weer weg en heb ik diezelfde achterstand weer. De hele tikd gewoon internet gehad en nu is het weer weg. Ga ik weer via de link die bij mij wifi inlog staat en ja hoor heb ik ineens weer die achterstand. Ik heb het al 2 week zwaar en druk ivm met het plotselinge overlijden van mijn moeder en nu dit gestress erweer erbij😔

Telfort help!
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 oktober 2018, 12:02

Hallo mama-miesje, ook namens mij gecondoleerd met het verlies. Ik kan me voorstellen dat je zo'n blokkade er nu even niet bij kan gebruiken. Fijn dat deze kennis de betaling vanochtend voor je gedaan heeft!
Ik heb je gegevens ook even opgezocht. Er staat inderdaad een blokkade op de verbinding, waardoor je een pagina met informatie te zien krijgt wanneer je naar internet gaat. Onderaan deze pagina staat een knop waar je op kan klikken, voor 'meer informatie', of 'direct naar internet'. Via deze knop onderin kan je je verbinding dus herstellen, kan je nakijken of je die ziet staan, en of het daarmee lukt?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen mama-miesje, ik hoop dat alles gelukt is, en je nu de tijd hebt om een beetje tot rust te komen. Je weet me te vinden als ik iets voor je kan doen.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo mama-miesje, ook namens mij gecondoleerd met het verlies. Ik kan me voorstellen dat je zo'n blokkade er nu even niet bij kan gebruiken. Fijn dat deze kennis de betaling vanochtend voor je gedaan heeft!
Ik heb je gegevens ook even opgezocht. Er staat inderdaad een blokkade op de verbinding, waardoor je een pagina met informatie te zien krijgt wanneer je naar internet gaat. Onderaan deze pagina staat een knop waar je op kan klikken, voor 'meer informatie', of 'direct naar internet'. Via deze knop onderin kan je je verbinding dus herstellen, kan je nakijken of je die ziet staan, en of het daarmee lukt?
Reputatie 1
Dank je jullie wel. Het is idd een zware tijd😔

Inmiddels heeft de kennis vanochtend weer een betaling gedaan omdat het idd terug gesrort was. Ik wacht af. Hoop dat het binnekomt... ik kan nu alleen via me bundel maar dat vind ik zonde. En ik kan niks op mij smart tv doen. Met 2 kinderen die afleiding zoeken is dat af en toe ook wel fijn vooral nu.
Gecondoleerd.
Ik snap dat dit ongewenste stress geeft.
Het snelste lijkt te bellen of een chat te beginnen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben het eens met cobus. Dat zou niet uit moeten maken. Misschien werkt het inderdaad zoals Enterprise zegt, maar dat vind ik niet correct.

Heeft die kennis het geld teruggestort gekregen @mama-miesje?
Reputatie 6
Badge +7
Het gaat er toch om dat er betaald wordt dat ze dat gekoppeld hebben is leuk maar heeft niks met een betaling te maken lijkt me, wie of wat er betaald wordt maakt toch niks uit (zou niks uit moeten maken) volgens mij.
Reputatie 8
Badge +19
Gecondoleerd met het verlies...

Die kennis heeft een afwijkend bankrekeningnummer en komt dus niet overeen met het (jouw) rekeningnummer dat is gekoppeld aan je abonnement.
En daarom is de betaling dus niet uitgevoerd en ben je alsnog afgesloten.
Je zal de betaling alsnog moeten uitvoeren maar dan met je eigen rekeningnummer waarmee je je abonnement altijd betaald.

*Edit 24-10-2018
Uit de reactie van Telfort webcare maak ik op dat dit dus blijkbaar wél mogelijk is.*

Reageer