beantwoord

Handmatig betaald omdat iDeal link niet werkte

• 21 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Goedendag, 

Het openstaande bedrag is overgemaakt. Ik hoop dat afsluiting nu niet meer noodzakelijk is. De iDeallink werkte helaas niet. Ik kan u een betalingsbewijs toesturen eventueel. 

Groet! 

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt en afgesplitst

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 oktober 2019, 12:44

Hoi @Ik-hier, welkom bij ons op het forum. Bij een handmatige betaling kan de verwerking inderdaad 4-5 werkdagen duren zoals jimny noemt. Hopelijk wordt het daarmee op tijd verwerkt om een afsluiting te voorkomen. Ik zie dat je er vandaag ook telefonisch contact over hebt gehad, daarbij is hetzelfde aangegeven.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Goedendag, 

Het openstaande bedrag is overgemaakt. Ik hoop dat afsluiting nu niet meer noodzakelijk is. De iDeallink werkte helaas niet. Ik kan u een betalingsbewijs toesturen eventueel. 

Groet! 

Omdat je niet gebruik hebt gemaakt van iDealink van Telfort en dus zelf handmatig hebt betaald dat de verwerking daarvan 4 tot 5 werkdagen kan duren

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ik-hier, welkom bij ons op het forum. Bij een handmatige betaling kan de verwerking inderdaad 4-5 werkdagen duren zoals jimny noemt. Hopelijk wordt het daarmee op tijd verwerkt om een afsluiting te voorkomen. Ik zie dat je er vandaag ook telefonisch contact over hebt gehad, daarbij is hetzelfde aangegeven.

Reageer