'gratis voicemail uitzetten' fractuur klopt niet

• 21 januari 2015
  • 2 reacties
  • 723 keer bekeken

hallo allemaal, twee weken terug heb ik dit bericht geplaatst, met het onderstaande als reactie. Helaas zie ik de kosten wel terug op mijn fractuur. Ik heb wel geen belminuten in mijn abonnement, maar er staat nergens dat ik belminuten zou moeten hebben om de voice mail gratis uit te zetten. Wie kan me helpen?

Mijn oude bericht:
Ik wilde graag mijn voicemail uitzetten en heb toen een keer naar 1233 gebeld en een keer naar 12339, omdat het de eerste keer niet lukte.
Dit na het lezen van dit:
'Je kunt je voicemail op 3 manieren gratis uitzetten:
Via Mijn Telfort. Zet je voicemail uit in Mijn Telfort.
Via sms. Sms gratis UIT naar 1233.
Telefonisch. Bel gratis naar 12339 of 1233.'

Maar nu kijk ik bij mijn gebruik, en zie ik toch wel degelijk deze twee minuten staan, 30 cent per minuut. Nu gaat het hier maar om 60 cent in totaal, ik voel me toch wel een beetje opgelicht. Waarom zijn deze kosten in rekening gebracht?

Groetjes Marissa

De reactie:
"Als je nog belminuten hebt dan kan het in ieder geval al niet kloppen. Het zou anders van je belminuten afgaan.

De belstatus / verbruik geeft een registratie van het verbruik in een lopende maandperiode. Het kan echter voorkomen dat het niet juist wordt weergegeven. Daarom noemen de meeste providers het ook een indicatie.

Wat bij de belstatus / verbruik staat wil nog niet zeggen dat het in rekening gebracht gaat worden. Op het moment dat je factuur opgemaakt wordt dan worden alle kosten berekend. Niet gemaakte kosten zal je dan ook niet terug zien op de factuur.
Controleer je factuur als deze klaar staat. Is het toch onterecht in rekening gebracht trek dan aan de bel."

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +2
@marissa2704,

Mijn excuses voor de ontstane verwarring met betrekking tot de kosten. De reactie op jouw eerste bericht klopt wel. Jouw gegevens zijn bij mij bekend en wordt uitgezocht waarom er wel kosten in rekening zijn gebracht. Zodra ik meer weet, meld ik dat hier.

Daphne
Badge +2
@marissa2704,

Inmiddels zijn we er samen uitgekomen. ;)
Het topic wordt gesloten.

Daphne