beantwoord

Glasvezel factuur hoger

• 12 november 2018
  • 2 reacties
  • 150 keer bekeken

Na twee maanden is mijn glasvezel internet abonnement omhoog gegaan van 30 naar 32,50. Volgens mij was dit geen actie (staat niet in het contract). Dus mijn vraag is waarom de kosten gestegen zijn. Er staat ook niets specifieks aangegeven op de factuur.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 november 2018, 10:36

Hallo spouw, welkom op ons forum! Het kan inderdaad kloppen dat het maandbedrag is verhoogd, 1 juli is er namelijk een prijswijziging geweest voor de pakketten. In dit topic wordt het alles over uitgelegd. Voordat deze wijziging actief werd is iedereen hier ook per mail over benaderd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Bezoek onderstaande link eens. Daar wordt je factuur uitgelegd. Laat je even weten of je vraag daarmee is beantwoord?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/uitleg-over-mijn-factuur-voor-telfort-thuis.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hallo spouw, welkom op ons forum! Het kan inderdaad kloppen dat het maandbedrag is verhoogd, 1 juli is er namelijk een prijswijziging geweest voor de pakketten. In dit topic wordt het alles over uitgelegd. Voordat deze wijziging actief werd is iedereen hier ook per mail over benaderd.

Reageer