beantwoord

Gewoon betaald en geblokkeerd

• 2 september 2014
  • 12 reacties
  • 514 keer bekeken

Hallo, mijn klantnummer is 6578992. Door vakantie te laat geweest met een betaling. Is echter gisteren gedaan. ING naar ING, dus moet er bij Telfort opstaan. Nu wordt een uur geleden mijn mobiel geblokkeerd?!?! Kan dus ook klantenservice niet bellen. Help!
icon

Beste antwoord door Daphne 2 september 2014, 11:46

@Doido,

Welkom op het forum!

In een privébericht reageer ik inhoudelijk op de situatie.

Daphne
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Badge +2
@Doido,

Welkom op het forum!

In een privébericht reageer ik inhoudelijk op de situatie.

Daphne
Dank je, heb je zojuist een privébericht verzonden
Badge +2
@Doido,

Super!

Inmiddels heb je ook al een reactie ontvangen ;)

Daphne
Via deze weg nog maar eens. Ik zou weer aangesloten worden, ook al gemaild naar klantenservice. Maar telefoon nog steeds geblokkeerd 😞
Badge +2
Telefoon heb je al uit en aan gezet (volledig)?

Normaal gesproken kan je je alleen laten deblokkeren door zelf de klantenservice te bellen (bijv met prepaid kaartje). Of Daphne moet iets anders hebben aangegeven, in dat geval zal ze morgen vast weer reageren.

Voor in de toekomst is het slim bij een betalingsachterstand de klantenservice vantevoren te bellen om een betaalafspraak/uitstel van betaling te regelen, zodat je betaling niet te laat verwerkt in/kruist met de uiterste betaaldatum.
Dat heb ik al verschillende malen gedaan.
"Intern zet ik een actie voor je uit met het verzoek de blokkade zsm te verwijderen." Dan ga ik er vanuit dat bellen niet nodig is.

Ik heb geen enkel probleem met betaalachterstanden, tijdens mijn vakantie passeerde er een mislukte automatische incasso. Vandaar de vertraging. Maar ik had het maandag ING naar ING betaald en werd dinsdag geblokkeerd.
Ik wacht morgen heel even af, anders bel ik.
Badge +2
Dat heb ik al verschillende malen gedaan.
"Intern zet ik een actie voor je uit met het verzoek de blokkade zsm te verwijderen." Dan ga ik er vanuit dat bellen niet nodig is.

Ik heb geen enkel probleem met betaalachterstanden, tijdens mijn vakantie passeerde er een mislukte automatische incasso. Vandaar de vertraging. Maar ik had het maandag ING naar ING betaald en werd dinsdag geblokkeerd.
Ik wacht morgen heel even af, anders bel ik.

Ik probeer met je mee te denken, maar kan niet zien wat jij zelf al besproken/gedaan hebt... :)
Succes!
Reputatie 8
Badge +15
Het kan tot maximaal 5 werkdagen duren voor een betaling is verwerkt. Bedrijven hebben vaak dan ook nog een verwerkingstijd van enkele werkdagen. Maak je zelf een factuur over dan dien je daar wel rekening mee te houden.

Lukt het niet om een betaling op tijd te doen dan wordt er ook geadviseerd om de klantenservice te bellen:
Ik kan de factuur niet op tijd betalen, wat nu?
Neem contact op met de klantenservice op 0900-9596 (€ 0,50 per gesprek plus uw gebruikelijke belkosten). De klantenservice van Telfort is maandag t/m vrijdag open van 9.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Zie deze pagina.
Onzin Koffiemok, dat is enkel om bureaucratie te camoufleren. Daarbij heb ik ook een betalingsbewijs naar Daphne gestuurd.
Badge +2
@Doido,

Inmiddels is de aansluiting weer actief.

Daphne
Ik zag het net 🙂 Dank u dank u!
Badge +2
@Doido,

Fijn! ;)

Het topic wordt gesloten.

Daphne