beantwoord

Gespreksspecificaties oude factuur nodig

• 14 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 2184 keer bekeken

Via Mijn Telfort is het niet mogelijk om gespreksspecificaties eerder dan Juli 2012 terug te kijken terwijl ik nu juist met spoed de gespreksspecificaties van Januari 2012 moet inzien in verband met een rechtzaak waar deze moeten dienen als bewijslast. Waarom is het niet mogelijk om dit in te zien? Dit probleem ligt ook niet aan mijn computer want ik heb het op vier verschillende computers geprobeert en latere gespreksspecificaties waren dus wel in te zien. Ik heb Telfort gebeld en daar werd mij verteld dat ik een brief moest sturen wat ik gedaan heb maar dat kan tot twee weken duren en dat is te lang! Maak hier dus a.u.b. werk van en zorg ervoor dat ik die gespreksspecificaties van Januari 2012 krijg. 
icon

Beste antwoord door Denise 14 augustus 2013, 10:01

Welkom op het forum bouitamsterdam!

Ik ben je hierbij graag verder van dienst. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +2
Ik vrees dat aangetekend een brief versturen met het verzoek om de info de snelste manier is.
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum bouitamsterdam!

Ik ben je hierbij graag verder van dienst. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht?

Denise

Reageer