beantwoord

Gesprekskosten bij BellenOnbeperkt

• 4 november 2017
  • 7 reacties
  • 146 keer bekeken

Reputatie 2
  • Gangmaker
  • 113 reacties
Ik heb een BellenOnbeperkt-abonnement, maar voor een gesprek op 3 november jl. naar een volgens mij "gewoon" nummer worden wel gesprekskosten berekend.
Graag opheldering van Webcare.
icon

Beste antwoord door JRe 7 november 2017, 10:48

@Cindy - Telfort
De gesprekskosten zijn volgens de app verdwenen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Gewoon nummer is betrekkelijk. Heb je onbeperkt vast en naar mobiel gebeld? Was het een servicenummer?
Waar begon het nummer mee (de eerste cijfers)?

Heb je je profiel zo compleet mogelijk ingevuld? Dan kan webcare makkelijker bij de gegevens.

Vragen, vragen, vragen........... Ik weet het. Maar ook webcare zal meer moeten weten om een uitspraak te kunnen doen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi JRe, GJC stelt de vragen die ik ook wil stellen 🙂. Wil je mij een privébericht toesturen en hierin laten weten vanaf welk nummer naar welk nummer je hebt gebeld gisteren en hierbij ook je adresgegevens meesturen? Bedankt alvast!
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor je bericht JRe. Ik zie dat het gaat om lopende gesprekskosten. Die kan ik niet inzien voordat je factuur er is, althans niet gespecificeerd. Als je mij een seintje geeft zodra je de factuur hebt ontvangen, dan kijk ik dan met je mee. Is dat een idee om het zo af te spreken?
Reputatie 2
OK.
Reputatie 2
@Cindy - Telfort
De gesprekskosten zijn volgens de app verdwenen.
Reputatie 6
Badge +7
Dat is bijzonder! Misschien dat er ergens een kleine verstoring heeft gezeten, maar ik heb er hier niks over gelezen. Wil je voor de zekerheid je factuur controleren? Als er dan kosten opstaan die er niet op thuishoren, dan duik ik er verder in. Bedankt voor je bericht hierover!
Reputatie 2
OK.

Reageer