beantwoord

Gespecificeerde factuur Alles-in-1 glasvezel

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb een alles in 1 pakket a 45 euro. Ik zou graag een gespecificeerde factuur willen ontvangen waar de kosten van alleen internet op staan. Ik kan namelijk bij mijn werkgever alleen de internetkosten tot 30 euro declareren. Kunt u via privébericht met mij contact opnemen?

Bij voorbaat dank!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 4 februari 2019, 10:59

Dag @Sander02. Van harte welkom hier op het Forum. Zoals @Enterprise en @Franzki eigenlijk al aangeven: het is helaas niet mogelijk om een gespecificeerde factuur te ontvangen voor het Alles-in-1 pakket. Voor het Alles-in-1 glasvezelpakket betaal je een vaste abonnementsprijs van € 45. Ik hoop dan ook dat je met de tip van @Enterprise uit de voeten kunt.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Volgens mij zegt de naam "Alles in één" genoeg... daar betaal je voor een totaalpakket waarin niet helder is wat de losse diensten kosten.

Kun je niet op een andere manier bij je werkgever deze kosten declareren? Want een los internetabonnement is tegenwoordig een zeldzaamheid.
Reputatie 8
Badge +19
Een los internetabonnement kost bij Telfort € 35,-.
Misschien neemt je werkgever genoegen met de prijsvermelding op onderstaande link.

https://internetshop.telfort.nl/internet/
Reputatie 3
Badge +6
Dag @Sander02. Van harte welkom hier op het Forum. Zoals @Enterprise en @Franzki eigenlijk al aangeven: het is helaas niet mogelijk om een gespecificeerde factuur te ontvangen voor het Alles-in-1 pakket. Voor het Alles-in-1 glasvezelpakket betaal je een vaste abonnementsprijs van € 45. Ik hoop dan ook dat je met de tip van @Enterprise uit de voeten kunt.
Reputatie 3
Badge +6
Dag @Sander02. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je mijn hulp niet langer nodig hebt. Toch nog ergens vragen over? Start dan gerust een nieuw topic. ☺
Reputatie 1
Dank jullie wel, ik leg het even voor aan mijn werkgever en aangezien die max 30 euro vergoed denk ik dat die daar wel mee akkoord gaat.
Reputatie 3
Badge +6
Graag gedaan @Sander02. Hopelijk gaat het alsnog lukken!

Reageer