geschrokken van hoge telefoonrekening

• 30 augustus 2012
  • 1 reactie
  • 1834 keer bekeken

Badge
hallo,

Mijn oude telefoonabbonement verliep en kreeg daarom een brief met aanbiedingen voor een nieuw toestel met bijbehorend abbonement.
Ik had altijd een simpele mobiel en maakte geen gebruik van internet. Dit keer besloot ik voor een smartphone te gaan. Begin augustus werd de nieuwe telefoon bezorgd. Ik heb deze telefoon bekeken en geinstalleerd. Ik had netjes het limiet ingesteld zodat ik een signaal zou krijgen als ik boven het limiet van mijn abbonement zou gaan. Toen ik na een tijdje inlogte op mijn telfort (het lukte steeds niet om erop te komen) zag ik een torenhoge telefoonrekening. Ik schrok ontzettend en besloot gelijk de klantenservice te bellen. Een medewerker hoorde mijn verhaal aan. Ik vertelde dat ik net een nieuwe telefoon had met bijbehorend abbonement en dat ik nu een torenhoge rekening had. Hoe dit kon? En waarom Telfort mij niet gewaarschuwd had. Heb al tijden een abbonement van Telfort. De medewerkster vertelde dat ik een betalingsregeling kon krijgen. ik zei dat ik daarom niet belde, ik wilde weten hoe het kon dat mijn rekening zo hoog was en waarom telfort mij niet gewaarschuwd had. De medewerkster zuchtte diep en na mijn gegeven nagekeken te hebben vertelde zij mij dat ik gebruik had gemaakt van internet terwijl ik geen internetabbonement had. Mijn nieuwe abbonement ging pas eind September in. Ik vertelde dat ik hier geen weet van had, ik nam aan dat als mijn nieuwe toestel geleverd was ook mijn nieuwe abbonement ingegaan zou zijn. Nee hoor zei de medewerkster. Ik reageerde verontwaardigd. Zo'n hoge rekening terwijl ik helemaal niet wist dat mijn nieuwe abbonement nog niet ingegaan was. Het antwoord: was niet "hun"probleem wilde ik nou een betalingsregeling of niet? Ik was echt helemaal verbaasd dat er zo gereageerd werd door de medewerkster.
Dit is toch geen nette manier om je klanten te woord te staan?
Ik vind het echt vreselijk om zo behandeld te worden en vreselijk dat mijn telefoonrekening zo hoog is! Als ik geweten had dat mijn abbonement nog niet ingegaan was dan had ik geen gebruik gemaakt van internet.
Waarom word er zo ontzettend onbeschoft gereageerd door een medewerker van de klantenservice? En hoe kan het dat Telfort mij niet gewaarschuwd heeft?
Heb hier echt slapeloze nachten van. Vind het echt verschrikkelijk! Is er nou niks dat er voor mij gedaan kan worden? het is nu zo'n ontzettende dure vergissing terwijl ik het niet met moedwil gedaan heb.

1 reactie

Badge
Welkom op het forum Magriet! Allereerst mijn excuses voor uw ervaring met de klantenservice. Ik kan mij goed voorstellen dat u hiervan geschrokken bent. Heeft u verlengd via de klantenservice of via Mijn Telfort? U heeft dan een uitgebreide bevestiging gehad. In deze bevestiging staat de ingangsdatum van de verlenging en wordt u zelfs gewaarschuwd voor hoge internetkosten.

Graag zoek ik voor u uit wat de mogelijkheden zijn. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla

Reageer