Geld van mijn rekening afgehaald weet niet waarom, kan ook niet terug vinden bij mijn telfort

• 18 mei 2016
  • 20 reacties
  • 724 keer bekeken

Er is op 16 mei een bedrag van €19.20 van mijn rekening afgehaald en kan niet zien waarom ook niet in mijn Telfort heb een mail gestuurd geen antwoord. Ik kan mijn mobielverbruik niet zien in mijn Telfort wel van de dag dat het nummer niet geactiveerd was.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wanneer heb je de mail verstuurd als dat rond de 16e is geweest moet je rekening houden met een beantwoording van ongeveer 10 werkdagen en betreft het een nieuw abonnement als je de bijbehorende simkaart en nummer gebruikt hebt voordat je abonnement is ingegaan heb je hogere kosten
Er is op 16 mei een bedrag van €19.20 van mijn rekening afgehaald en kan niet zien waarom ook niet in mijn Telfort heb een mail gestuurd geen antwoord. Ik kan mijn mobielverbruik niet zien in mijn Telfort wel van de dag dat het nummer niet geactiveerd was.
Omdat ik geen antwoord kreeg op mijn mail heb ik het bedrag gestoffeerd nu krijg ik het niet voor elkaar om het bedrag weer terug te sturen. Voortaan meteen naar het Forum heb al zo vaak geen antwoord ontvangen als ik een mail had gestuurd
Reputatie 8
Badge +18
Je bedoelt waarschijnlijk gestorneerd i.p.v. gestoffeerd dat is dus niet zo slim, echter ik heb nog nog geen antwoord gezien of het een nieuw abonnement betreft.
Nee maar ik kreeg maar geen antwoord, ja het is gestorneerd. Ja het is een nieuw abonnement
Nee maar ik kreeg maar geen antwoord, ja het is gestorneerd. Ja het is een nieuw abonnement

En had doorgegeven dat mijn bankrekening was gewijzigd was *** en is geworden ***.
Reputatie 8
Badge +18
Dan is het bedrag wel verklaarbaar, wellicht dat webcare Telfort je uitleg kan geven en hoe je het bedrag terug kunt storten echter bellen met de klantenservice gaat in jou geval sneller omdat de kans op een debiteuren blokkade niet denkbeeldig is
Bedankt Jimmy, ga het proberen
Reputatie 8
Badge +18
Bedankt Jimmy, ga het proberen

Succes en wellicht dat webcare Telfort je topic ook nog oppakt
Badge +1
Hi Theodorus! Ik heb de bankrekeningnummers in jouw comment vervangen door sterretjes omdat ze anders zichtbaar zijn voor iedereen.

Ik ben benieuwd of je al contact hebt gehad met de klantenservice?

Als je nog geen contact hebt gehad met de klantenservice, of je hebt mijn hulp nodig, dan ontvang ik graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Ook wil ik graag van je weten welke diensten je van Telfort afneemt (ADSL, Glasvezel, mobiel?).

In afwachting van je reactie.
Ja, bedankt dat je mijn bankrekening heb vervangen door sterretje. Ik heb nu een vrouw van Mobiel aan de lijn gehad en alles is geregeld, overigens een klantvriendelijke mevrouw, geef haar een 10
Badge +1
Hallo Theodorus, fijn om te lezen dat het is opgelost voor je! En ook fijn dat je een prettig gesprek hebt gehad. Stuur me een privébericht met je naw-gegevens dan kan ik achterhalen met wie je gesproken hebt en kan ik doorgeven dat je erg tevreden bent met de hulp die je hebt gekregen. Onze collega zal dat namelijk erg leuk zal vinden! 🙂
Wat zijn NAW gegevens
Reputatie 8
Badge +18
Naam adres woonplaats gegevens
Badge +1
Dat zijn je Naam Adres en Woonplaats.

Alvast bedankt!
Ik kan makkelijk in Mijn Telfort komen, maar in de Mobiel lukt me niet ?
Is me geluk en schrik van de hoge nota's heb een contract van €6 per maand
Badge +1
Hey Theodorus, bedankt voor je naw-gegevens. Ik ben er nu ook achtergekomen met wie je vanmiddag gesproken hebt en heb haar een mail gestuurd, dat zal ze leuk vinden!

Wat je factuur betreft die afwijkt zal ik je een privébericht voor sturen.
komt dat bericht dan naar mijn mailadres?