beantwoord

Geen WiFi doordat modem zegt dat mijn provider de inlogcodes van mijn router weigert

• 29 maart 2020
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

mijn wifi thuis doet t niet. Heb alle stappen gedaan , gereset. Doet het nog steeds niet. Klantenservice is zondags gesloten. Wat nu?

Admin titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 april 2020, 07:39

Hallo @RainaGarib, welkom bij ons op het forum. Er speelt meer dan alleen de WiFi verbinding begrijp ik, zoals GJC al zegt zien we die melding vaak als er een openstaand bedrag is of was. Heb je in Mijn Telfort kunnen zien of daar wat open staat? Als je inmiddels betaalt hebt kan het ook zijn dat de verbinding nu weer actief is. Als dat nog niet zo is kijk ik natuurlijk graag met je mee, daarvoor kan je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invullen. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

6 reacties

Kan je iets meer vertellen, welke modem/router staat de wifi wel aan? Zie je het ssid waar je mee wil verbinden niet in het lijstje van toegangspunten?

Welke stappen heb je gedaan?

het is de experia box v8, heb alle stappen gedaan die ze adviseren op de site, uit en aan gezet. Gereset met een paperclip maar nog steeds niks. Hij geeft aan dat mijn provider de inlogcodes van mijn router weigert.

Wi-Fi lampje knippert de hele tijd

Wat geeft het weigeren van de inlogcodes aan en waar?

Bedoel je tijdens het verbinden met het wifi netwerk?

Kan het zijn dat je een typefout maakt tijdens het invoeren van het wachtwoord?

Reputatie 8
Badge +11

Als de provider het inloggen door de router weigert is het meest waarschijnlijke dat niet tijdig betaald is. Weet je of er misschien nog wat open staat?

Het knipperen van wifi zegt niets. Dit betekent dat een apparaat in huis ‘babbelt’ met de router.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @RainaGarib, welkom bij ons op het forum. Er speelt meer dan alleen de WiFi verbinding begrijp ik, zoals GJC al zegt zien we die melding vaak als er een openstaand bedrag is of was. Heb je in Mijn Telfort kunnen zien of daar wat open staat? Als je inmiddels betaalt hebt kan het ook zijn dat de verbinding nu weer actief is. Als dat nog niet zo is kijk ik natuurlijk graag met je mee, daarvoor kan je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invullen. Ik hoor het graag van je.

Reageer