Geen voorlichting van Telfort bij een bundelwijziging

• 23 mei 2012
  • 1 reactie
  • 2024 keer bekeken

Beste mensen,Pas op voor een bundelwijziging om een torenhoge rekening te voorkomen.
Als je op de helft van de maand bijvoorbeeld je sms bundel verhoogt van 300 naar 1000smjes dan vervalt van de vorige bundel, met terugwerkende kracht de helft! Alles wat je dan boven de 150sms hebt gesmst kost je 0,25 cent per sms.

In plaats dat Telfort dit netjes aangeeft bij een bundelwijziging geven ze alleen maar aan dat je nieuwe bundel eenmalig korter is, tja ik kan ook rekenen. Maar als je vraagt waarom je oude bundel met terug werkende kracht verrekend wordt verwijzen ze naar de algemene voorwaarden...Wie leest er nu 4 A4tjes met 100 zinnen per pagina?? Is dat netjes Telfort? Klantvriendelijk? Nee dat weet Telfort wel want ze verdienen hier dik aan..

Beste mensen, Telfort doelt op punt 6.3 van de algemene voorwaarden waar zeer duidelijk (NOT) staat geschreven ''Indien het moment van aansluiting tussen 2 factuurperiodes ligt ontvangt contractant het bel-sms-of mobiel Internet bundel naar rato tot het moment van ingang van de factuurperiode''
Zo onduidelijk en zo vaag alles bij elkaar dat ik iedereen die een bundelwijziging heeft aangevraagd en ook een hoge rekening heeft gehad wil vragen mij te mailen, ik start een kort geding op advies van een jurist die aangeeft dat deze omschrijving in de algemene voorwaarden zo vaag is dat er zeker een kans is een kort geding van Telfort te winnen. Dan kan Telfort kappen met deze verkapte oplichting praktijken.

1 reactie

Badge
Welkom op het forum Ron7788! Ik heb uw bericht op Facebook ook gelezen en daar om uw gegevens gevraagd. Het is zeker niet onze bedoeling om u op de kosten te jagen, graag zoek ik dit verder voor u uit.

Laïla

Reageer