beantwoord

Geen restitutie of verekening wel tijdelijke blokkade internet

• 4 juni 2018
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Goede dag,

Nadat ik een tijd geleden zonder internet heb gezeten (bijna 2 weken als ik het mij goed herinner) zou die 2 weken door moderator automatisch het bedrag verekend kon worden op volgende nota nu is hier niets aan gedaan en heb ik een tijdelijke blokkade op internet gekregen deze heb ik maar gelijk betaald. Ik vind het niet zo netjes dat er gezegd wordt dat het gelijk verekend gaat worden en hier niets mee gebeurd. Als iets niet verekend kan worden dan lijkt het me op zijn minst wel zo netjes om dat gewoon te vermelden en de restitutie te regelen. Hopelijk wordt hier spoedig naar gekeken?
icon

Beste antwoord door Stephen 5 juni 2018, 20:31

Hallo GarudaNoyze, ik had met jou afgesproken dat ik een vergoeding zou aanmaken zodra alles was opgelost. Op 2 mei heb ik je gevraagd of alles was opgelost maar ik heb daarna geen reactie van jou mogen vernemen.
Pas op maandag 4 juni heb je aangegeven dat het is opgelost. Als je eerder had gereageerd dan had ik de vergoeding meteen voor je in orde gemaakt. Als vergoeding ontvang je een halve maand abonnementskosten welke met jouw volgende factuur wordt verrekend.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Zie ook onderstaand topic

https://forum.telfort.nl/internet-267/glasvezel-werkt-niet-vervolgstappen-telfort-onduidelijk-75671/index1.html#post622285
Reputatie 8
Badge +16
Hallo GarudaNoyze, ik had met jou afgesproken dat ik een vergoeding zou aanmaken zodra alles was opgelost. Op 2 mei heb ik je gevraagd of alles was opgelost maar ik heb daarna geen reactie van jou mogen vernemen.
Pas op maandag 4 juni heb je aangegeven dat het is opgelost. Als je eerder had gereageerd dan had ik de vergoeding meteen voor je in orde gemaakt. Als vergoeding ontvang je een halve maand abonnementskosten welke met jouw volgende factuur wordt verrekend.

Reageer