Geen mail reactie. Hier wel?

• 6 juli 2012
  • 2 reacties
  • 2271 keer bekeken

Beste moderator, in de hoop hier op het forum wel een passend antwoord te ontvangen, plaats ik hier maar mijn verzoek/klacht.

Naar aanleiding van een hoge factuur door het niet functioneren van de "BelUpdate" (wordt nu BelStatus door jullie genoemd), heb ik een klacht via de mail verzonden. Hierop ontving ik antwoord van de Klantenservice. Aangezien ik het absoluut niet eens ben met de simpele redenering, heb ik via een bekrompen online tekstverwerker een reactie terug gegeven. Helaas moest ik met deze tekstverwerker een paar keer mijn reactie verkleinen, omdat er een aantal maximale letters gebruikt mag worden, dat overigens niet aangegeven wordt op het moment dat je je bericht schrijft. Op deze reactie van mij heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen, maar krijg ik nu wel de mededeling dat ik een betalingsachterstand heb, omdat ik idd de factuur niet heb voldaan aangezien ik eerst een gepast antwoord wil hebben.

Het gaat er dus om dat jullie BelUpdate niet heeft gewerkt en hieronder de reactie die ik heb gegeven:

Dat er geen rechten aan ontleend worden, dat begrijp ik. Maar kennelijk begrijpt of leest u mijn eerste reactie niet goed en komt er zoals verwacht een standaard antwoord van u. Vergelijk het met "olielampje" van uw nieuwe auto dat niet heeft gefunctioneerd, waardoor u bent doorgereden totdat de motor is vastgelopen. Of dat u in het hotel de "wekservice" heeft gevraagd, maar dat de receptie u niet heeft wakker gebeld. Zo zijn er nog tig voorbeelden te noemen, waarbij service aan uw zijde hoog in het vaandel zouden moeten staan.

Sinds dat Telfort de Belstatus heeft ingevoerd, maak ik er gebruik van om halverwege mijn bundel een "indicatie" per sms te ontvangen. Ik heb het maanden geleden 'aangeschakeld' en nu beweert u kennelijk dat ik zelfstandig de Belstatus heb uitgeschakeld, terwijl ik zelden tot nooit op mijn persoonlijke Telfort account kom en het dus óók niet zelf heb uitgeschakeld. U kunt dat simpelweg controleren door na te gaan wanneer de Belstatus daadwerkelijk is uit gegaan én mogelijk ook door wat of wie. Om u te bereiken doormiddel van een mail-reactie, moest ik zelfs een nieuw wachtwoord aanmaken, omdat ik dus nooit op mijn Telfort account kom.

U dient de fout ditmaal toch echt bij Telfort zelf te zoeken en ik hoop dat u echt verder zult zoeken dan het matige standaard antwoord van hierboven. Ik ben zelf it'er en heel toevallig ook nog werkzaam bij een directe concurrent. En ja, ik ben al jaren tevreden met Telfort en haar Belstatus, dus kom a.u.b. niet met het verhaal dat ik het dan maar zelf uitgeschakeld moet hebben, want dat gaat er in mijn geval echt niet in. En nee, mijn vrouw, kinderen en overige familieleden wisten mijn wachtwoord ook niet en hebben dit dus ook niet uitgeschakeld.

Aan het eind van uw reactie schrijft u dat de Belstatus slechts een indicatie is en daar kan ik alleen maar volmondig 'ja' op antwoorden. Nogmaals, de Belstatus is voor mij een hulpmiddel om halverwege mijn tegoed rustiger aan te doen. Aangezien ik géén BelStatus heb ontvangen, heb ik dus ook niet rustiger aan kunnen doen, omdat ik simpelweg dacht dat ik binnen mijn bundel zat. Nu heb ik een factuur die 4 tot 5x hoger dan normaal is. Dat is toch vreemd te noemen?
Overigens ben ik wel benieuwd per wanneer jullie de benaming hebben gewijzigd van BelUpdate naar BelStatus.

2 reacties

Inmiddels door Laila perfect opgelost.
Door een contractverlenging was de service automatisch uitgeschakeld.
Door het uitzoekwerk van Laila, een compensatie ontvangen van 20 euro. Dat noem ik netjes!
Badge
Welkom op het forum desuperdave! Wij begrijpen dat het vervelend is dat u hoge kosten heeft gemaakt. Graag laat ik dit verder voor u uitzoeken. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

PS. BelUpdate en BelStatus zijn 2 verschillende dingen. Op onze website staat een uitleg.

Laïla

Reageer