Geen klant maar Telfort haalt geld van mijn rekening?

• 15 mei 2013
  • 10 reacties
  • 3098 keer bekeken

Badge
Beste Telfort,

Ik ben al anderhalf jaar geen klant meer van Telfort maar tot mijn verbazing zie ik dat er opeens sinds februari 2012 nog maandelijks 30 euro abonnementskosten van mijn rekening wordt gehaald. 

Dit is wat ik zie op mijn rekening:

KN: 000003522878186
TV9K333Z71EENI
BETREFT FACTUUR D.D. 26-04-2013
INCL. 5,36 BTW
TELFORT

Wat is er aan de hand en wat moet ik doen  om dit ongedaan te maken?

Vriendelijke groet,

Quan 

10 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Aan de betalingskenmerk te zien is het Vast bellen, internet en interactieve tv. Voor de snelste oplossing kun je het beste bellen met 0900 9596 en kies je optie 2 in het menu.
Badge
Bedankt voor je antwoord. Ik zou graag willen bellen maar ik heb alleen mobiel en dan is 0900 nummer bellen niet echt goedkoop 😞. Maar lijkt me sterk dat alles in één maar 30 euro is. Ik hoop dat iemand van Telfort kan nakijken en hier kan antwoorden.
Reputatie 8
Badge +17
wat ik me afvraag: mis je dan niet iedere maand die 30euro?

Als je (méér dan) voldoende verdient kan ik het me voorstellen, maar anders... 😕
Badge
Haha, ik krijg geen bankafschrift en online rekeningoverzicht check ik een keer in het jaar ofzo. Het gaat van een rekening af die ik niet veel meer gebruik. Echt dom, ik weet het. Telfort kan iig zien dat ik sinds februari vorig jaar geen gebruik heb gemaakt van hun diensten. 

Maar ik heb mail gekregen. Blijkt dat ze mijn telefonische opzeggen helemaal niet in behandeling hebben genomen en daardoor nog geld van mijn rekening werd gehaald :S. Ik neem aan dat de gesprekken worden opgenomen zodat ze terug kunnen luisteren. Mja, ik wacht nog wel af op hun antwoord.
Reputatie 8
Badge +17
dat terugluisteren is alleen voor opleiding...

[gewoon-nieuwsgierig] ben je van provider gewisseld of heb je gewoon álles opgezegd?

heb je ook géén modem meer aangesloten gehad?
Badge
Ja, van provider gewissels en alles opgezegd. Ik heb zelfs nog gevraagd of het nodig is om de modem terug te sturen maar die mevrouw zei dat dat niet nodig was. Wat moet ik anders met dat ding 😛
Reputatie 8
Badge +17
hmm, apart.

nou nog je geld terug zien te krijgen... WebCare zal hier wel inspringen... 😉
Reputatie 4
Badge +3
@Quanvu,

Welkom op ons forum!

Ik ga dit voor je uitzoeken, aan de gegevens in je eerste post heb ik voldoende.

Graag ontvang ik nog een mobiel nummer waar je op te bereiken bent in een privé bericht zodat er contact met je opgenomen kan worden,

Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Henk
Badge
Ik heb prive bericht gestuurd met mijn nummer. Alvast bedankt voor het uitzoeken.
Reputatie 4
Badge +3
@Quanvu,

Gegevens ontvangen, ik koppel dit zsm aan je terug.

Henk

Reageer