beantwoord

Geen internet, krijg ik nu compensatie?

• 9 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 270 keer bekeken

Badge
'Ik heb recent 2 dagen lang geen internet en tv gehad.. Er werd me verteld dat ik via de site een compensatie hiervoor kan aanvragen en dit wil ik ook zeker doen.. Kan het op de site alleen vinden met de opmerking je moet hiervoor bellen.. Echter als ik bel wordt ik weer naar de website gestuurd.. (Bij aanmaken account voor het forum werd om mijn postcode+huisnummer gevraagd, bij elk bedrijf staat mijn huisnummer weer anders, kan 25 zijn, 25a, 25a1)
icon

Beste antwoord door Michael 12 augustus 2017, 14:42

Hi Sharon, goed dat je een topic aanmaakt! Ik zie dat je inderdaad een aantal geen diensten hebt gehad, hier heb ik een compensatie voor aangemaakt. Deze zul je vinden op de eerstvolgende factuur; zo simpel kan het zijn. :P

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

@Enterprise,

Merci!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Sneu als je twee dagen geen TV en internet hebt, ik kan me dat voorstellen.
Stel je echter van de compensatie niet teveel voor, standaard is het compensatiebedrag gelijk aan de dagen dat je het abonnement niet hebt kunnen gebruiken.
Dus als voorbeeld, je TV/internetabonnement kost €42,- per maand is 42 gedeeld door pakweg 30 dagen x 2 dagen is €2,80 compensatie.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Sharon, goed dat je een topic aanmaakt! Ik zie dat je inderdaad een aantal geen diensten hebt gehad, hier heb ik een compensatie voor aangemaakt. Deze zul je vinden op de eerstvolgende factuur; zo simpel kan het zijn. :P

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

@Enterprise,

Merci!
Badge
'Ik heb recent 2 dagen lang geen internet en tv gehad.. Er werd me verteld dat ik via de site een compensatie hiervoor kan aanvragen en dit wil ik ook zeker doen.. Kan het op de site alleen vinden met de opmerking je moet hiervoor bellen.. Echter als ik bel wordt ik weer naar de website gestuurd.. (Bij aanmaken account voor het forum werd om mijn postcode+huisnummer gevraagd, bij elk bedrijf staat mijn huisnummer weer anders, kan 25 zijn, 25a, 25a1)

Hallo ik zou op mijn volgende factuur de compensatie ontvangen heb de factuur net binnen en geen compensatie re zien...
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Sharon, het klopt inderdaad dat je de vergoeding niet op de factuur terug ziet komen. Er is rond de 21e een bedrag op je rekening terug gestort als vergoeding voor het ongemak. Op Mijn Telfort kan je hiervoor ook de aangemaakte creditfactuur vinden. Hopelijk weet je hiermee voldoende.

Reageer