beantwoord

Geen internet

• 16 maart 2020
  • 10 reacties
  • 145 keer bekeken

Reputatie 1

Afgelopen vrijdag een nog openstaande factuur betaald. Tot op heden geen internet (wifi). Hoe lang gaat het nog duren? 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 maart 2020, 15:44

Hier ben ik weer @Zon123, ik heb net een terugkoppeling gekregen. Jouw verbinding moet nu weer actief zijn. Voor de zekerheid heb ik de technische melding nog even gecontroleerd, die is nu weg. Werkt de verbinding nu weer voor jou?

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 1

Nog geen reactie helaas. Moet vanuit huis werken en dat nu niet. Hopelijk doet alles het snel weer.

Reputatie 8
Badge +11

Als je zelf hebt overgemaakt kan het tot 5 werkdagen duren voor je weer verbinding hebt. Bij betaling via een door Telfort verstrekte iDEAL-link is dit meestal binnen enkele uren.

Zorg dat klantnummer en/of postcode en huisnummer in je profiel staan. Dan kunnen de mensen van Telfort meteen kijken hoe het ervoor staat met de verwerking. De informatie die je zet onder het kopje Extra Informatie is alleen voor jou en Telfort zichtbaar.

Reputatie 1

Vreemd, heb via een Ideal-link betaald. 

Reputatie 8
Badge +11

Dan zou je verwachten dat het al wel weer werkt of zéér binnenkort weer gaat werken. Heb je al een reset van het modem geprobeerd?

Reputatie 1

Ja, heb het stappenplan doorlopen. Krijg de melding: de provider weigert de inlogpogingen van uwrouter

Hallo @Zon123 , je zou ter overbrugging je telefoon als hotspot kunnen gebruiken bij voldoende data.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Zon123, welkom bij ons op het forum. Zo te zien was er inderdaad een openstaande betaling, welke voor het weekend is voldaan. Daarmee is administratief de verbinding weer vrijgegeven, maar technisch is er een melding blijven staan.

Ik heb het verzoek gedaan om die melding ook technisch weg te halen, zodra die weg is zal het weer werken. Als ik daar een terugkoppeling op krijg zal ik het met je delen, het kan ook zijn dat ik die krijg als ik al vrij ben, dan zal je het zelf eerder opmerken dan ik het je kan vertellen. Met de overbrugging die Jan voorstelt kan het thuiswerken mogelijk nog wel even lukken, tot het definitief weer werkt.

Reputatie 8
Badge +11

Hier ben ik weer @Zon123, ik heb net een terugkoppeling gekregen. Jouw verbinding moet nu weer actief zijn. Voor de zekerheid heb ik de technische melding nog even gecontroleerd, die is nu weg. Werkt de verbinding nu weer voor jou?

Reputatie 1

De verbinding doet het weer. Bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, graag gedaan @Zon123. Zo wordt het thuiswerken weer wat makkelijker.
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer