geen gehoor voor klacht


oke! ben nu 7 maanden bij Telfort dus een goed half jaar aangekeken, ben van ziggo naar Telfort gegaan en om eerlijk te zijn daar omdat ze steeds duurder werden. Maar nu had ik een aanbieding van Telfort...... half jaar 29.00 plus nog 1 kastje 5 euro en erediv.live daarbij, voor die prijs kan het......maar nu heb ik het pas nagekeken (automatische betalingen) en wat blijkt, eerste maand rond de 70 euro 80 euro 80 70 60 75 en weer 80 euro en nog geen contact tekrijgen.......waardeloos dus.
Ga het morgen weer proberen ben al benieuwd wat voor muziekje dr klinkt

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dit forum is ook prima geschikt voor dit soort klachten.
Webcare leest hier op werkdagen mee.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
Vandaag weer geprobeerd maar helaas kom ik er niet door
raar dat je ook geen klacht per email of een 0800 nr kan indienen
dit is eenrichtingsverkeer jammer hoor
Reputatie 8
Badge +17
Ik zou hier wachten tot webcare je topic oppakt.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo ponti, ik heb even voor je gekeken in het systeem maar ik zie niet dat er een klacht is ingediend. Je eerste factuur was 69 euro en daarbij zijn de activatiekosten inbegrepen.
Ik heb je andere facturen ook bekeken en zie dat deze nogal hoog zijn omdat je wat kosten maakt met vast bellen. In dit geval zou ik je dan adviseren om Onbeperkt Bellen aan te schaffen.
Dit kost 5 euro per maand maar dan maak je geen extra koste en kun je dus onbeperkt bellen. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Reageer