beantwoord

Geen belstatus wel sms smsstaus sinds 27-06. beetje vreemd

  • 8 juli 2012
  • 10 reacties
  • 3205 keer bekeken

Hallo,
ik ontvang sinds 27 juni geen update van mijn belminuten. Wel is de smsstaus up to date. Hoe komt dit?? Mijn laatste belletje was 1 uur en 47 min en die staat er niet op! Wel beetje raar?

Graarg iemand hier een antwoord hierop?

Ik dank u

mvg
icon

Beste antwoord door Laila 24 juli 2012, 11:15

@all,

Het probleem is opgelost zoals jullie misschien al hebben gemerkt. Het probleem is ontstaan door instellingen die niet goed stonden. De gesprekken van de afgelopen periode kunnen niet met terugwerkende kracht worden verwerkt. Deze gesprekken worden daardoor ook niet in rekening gebracht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

@Roza,

Uw vorige 2 berichten zijn niet verdwenen, zie hierboven.

Laïla
Bekijk reactie

10 reacties

Niemand een antwoord op mijn vraag? 😞
heb het zelfde probleem!!!
Badge
@modie en girl,

Welkom op het forum! Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
@modie en girl,

Welkom op het forum! Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla


alvast BEDANKT
Mijn belstatus klopt niet !!!!
Staat nog steeds hetzelfde,terwijl ik meer gebeld heb.
Laatst bijgewerkt 26-06 ..... Volgens telfort een storing !!!!!
Nergens een storing gemeld !!! Wordt dit bewust gedaan ?????
Dit betekend dat die storing al 3 weken duurt !!
Heb al 2 x een  melding  gegeven ,maar wordt niets mee gedaan.
Voor mij dus BEWUST !!!!!!!
Badge
@all,

Er wordt momenteel uitgezocht wat er aan de hand is, mijn excuses voor het ongemak. Zodra ik meer weet, plaats ik opnieuw een bericht.

Laïla
Wat duurt dit lang zeg,bijna een maand !!!!,En NOG niet opgelost !!!!
Zo weet je niet hoeveel je nog van je belminuten over hebt......
Als je niet oplet,moet je extra betalen!!!!
Ik vind dit erg bezwaarlijk... Sorry,maar hier geloof ik niet meer in.
Een goede IT-er of deskundige had dit toch al lang opgelost.
EEN MAAND !!!!! Niet te geloven !!!!!
Laila,

Dit duurt véél te lang al meer dan 3 WEKEN !!!!
En precies nu en de vakantie tijd ,dat de mensen meer mobiel bellen.
Erg vreemd,ik vind dit een wel heel toevallig probleem.
Voor mij,zo klaar als een klontje !!!!
Wat als je over je belminuten heen bent ????
Betalen..... Maar wij kunnen hier toch niets mee.
Heb al twee keer een klacht ingediend,maar niets!!!!
Ook mijn vorige berichtjes zijn verdwenen:mad:
Ik vindt dit op een bewuste actie lijken.
Wat een toeval !!!!!!
Nu ik mijn nieuwe belbundel heb,
kan ineens WEL mijn belstatus bij gewerkt zijn😕
Voor mij héél duidelijk,nu mijn rekening nog....
Badge
@all,

Het probleem is opgelost zoals jullie misschien al hebben gemerkt. Het probleem is ontstaan door instellingen die niet goed stonden. De gesprekken van de afgelopen periode kunnen niet met terugwerkende kracht worden verwerkt. Deze gesprekken worden daardoor ook niet in rekening gebracht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

@Roza,

Uw vorige 2 berichten zijn niet verdwenen, zie hierboven.

Laïla

Reageer