Geen BelBewust berichten ondanks dat ik deze wel geactiveerd heb?
Hallo,
Sinds 19 april 2012 heb ik een abonnement bij Telfort. Ik ben erg tevreden, maar ik zou graag gebruik willen maken van de BelBewust sms diensdten van Telfort.
Deze heb ik dan ook vrij snel na ingang van mijn abonnement via MijnTelfort geactiveerd. Ook de sms voor mijn internetverbruik.
Echter krijg ik geen van deze berichten en ik begrijp niet wat ik dan verkeerd doe. Deze maand zit ik ruim 20 euro over mijn bundel, en dat vind ik erg vervelend, omdat ik tijdens deze maand ook niet volledig op de BelStatus app kon vertrouwen.
Graag zou ik willen weten wat ik verkeerd doe, ik heb de sms diensten inmiddels al meerdere malen geactiveerd, maar niets helpt en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
Alvast hartelijk dank voor uw reactie.
Denise.
Sinds 19 april 2012 heb ik een abonnement bij Telfort. Ik ben erg tevreden, maar ik zou graag gebruik willen maken van de BelBewust sms diensdten van Telfort.
Deze heb ik dan ook vrij snel na ingang van mijn abonnement via MijnTelfort geactiveerd. Ook de sms voor mijn internetverbruik.
Echter krijg ik geen van deze berichten en ik begrijp niet wat ik dan verkeerd doe. Deze maand zit ik ruim 20 euro over mijn bundel, en dat vind ik erg vervelend, omdat ik tijdens deze maand ook niet volledig op de BelStatus app kon vertrouwen.
Graag zou ik willen weten wat ik verkeerd doe, ik heb de sms diensten inmiddels al meerdere malen geactiveerd, maar niets helpt en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
Alvast hartelijk dank voor uw reactie.
Denise.
Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.