beantwoord

Geblokkeerd Alles-in-1

  • 20 februari 2019
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

ik heb al betaald maar ben nogsteeds geblokkerd

Admin: titel aangepast voor de volledigheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 20 februari 2019, 16:36

Hallo @rodderspoorstraat22, welkom op het Telfort forum! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie een mail over de betaling, dat deze is gedaan. Ik zie ook een notitie dat het opnieuw activeren van de verbinding vandaag is gestart en dat lijkt ook weer te werken. Werkt het voor jou ook weer?
Als het nog niet werkt kan je het beste contact opnemen met de partij die de betaling voor je heeft gedaan, wij hebben direct contact met de afdeling die over de betalingen gaan.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
En hoe heb je betaald? De doorlooptijd verschilt:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm
Klik even op Telfort Thuis.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @rodderspoorstraat22, welkom op het Telfort forum! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie een mail over de betaling, dat deze is gedaan. Ik zie ook een notitie dat het opnieuw activeren van de verbinding vandaag is gestart en dat lijkt ook weer te werken. Werkt het voor jou ook weer?
Als het nog niet werkt kan je het beste contact opnemen met de partij die de betaling voor je heeft gedaan, wij hebben direct contact met de afdeling die over de betalingen gaan.

Reageer