beantwoord

Gebeld door een vreemd nummer

• 12 april 2012
  • 4 reacties
  • 2972 keer bekeken

Beste telfort forum,

ik ben net gebeld door een heel vreemd nummer, met heel veel cijfers
namelijk: +3131205745400.. ik nam op maar de verbinding werd meteen verbroken.
Toen ik terug belde kreeg ik te horen: 'dit nummer is niet in gebruiken, wij willen u helpen met vinden van het juiste nummer' (zoiets).
Kan dit schade aan mijn telefoon, abbonement, sim, of wat dan ook aanbrengen?
Ik maak me best veel zorgen straks heb ik ineens een hele hoge rekeningen of worden gesprekken afgeluisterd.

Ik hoop op een geruststellend antwoord.
icon

Beste antwoord door Franzki 12 april 2012, 20:46

... een heel vreemd nummer, met heel veel cijfers
namelijk: +3131205745400..

EF Education First
De Boelelaan 7
1083 HJ Amsterdam
Tel: 020 574 5400

Dat nummer met twee keer 31 is wel vreemd... vandaar dat je het niet kunt terugbellen. Maar het lijkt gewoon een fout in het doorgeven van het nummer.
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +4
In de toekomst zou ik sowieso niet terugbellen, want voor bellen kunnen in theorie kosten in rekening gebracht worden, voor het ontvangen van een gesprek eigenlijk niet (als je in Nederland bent). Kan je niet inloggen op belstatus om te zien of er iets vreemds te zien is?
Reputatie 8
Badge +16
... een heel vreemd nummer, met heel veel cijfers
namelijk: +3131205745400..

EF Education First
De Boelelaan 7
1083 HJ Amsterdam
Tel: 020 574 5400

Dat nummer met twee keer 31 is wel vreemd... vandaar dat je het niet kunt terugbellen. Maar het lijkt gewoon een fout in het doorgeven van het nummer.
Oooh ik begrijp het al.. Wel vaag van dat nummer dan, hoe heb je kunnen vinden van wie het nummer is?

Bedankt.
Reputatie 8
Badge +16
Met Google kun je telefoonnummers vaak wel terugvinden... natuurlijk heb ik wel gegokt dat het een 020-nummer is.

Het nummer zoals jij het in je display zag, bestaat inderdaad niet.

Reageer