Foutieve factuur juni

• 9 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1699 keer bekeken

Door een fout van Telfort (ingang internetbundel per 30.6 ipv 30.5) is er op de factuur van juni foutief Internet verbruik aan mij doorberekend. Hierover heb ik al diverse malen telef. kontakt met uw klantenservice gehad en in het laatste gesprek is afgesproken dat ik het (terechte) deel van 22,44 euro moest overmaken en dat overige deel a euro 42,69 zou worden "verrekend cq kwijtgescholden". Echter als ik op Mijn Telfort kijk zie ik nog steeds staan dat ik een betalingsachterstand van 66,13 euro heb. Volledig onterecht dus door jullie foute administratie. Bovendien heb ik een brief ontvangen dat als ik niet voor 12 juli betaal, ik mogelijk word afgesloten. Dit zal toch niet gebeuren, aangezien de fout geheel aan jullie kant ligt!!!
Svp zo snel mogelijk een correctie op mijn account, want ik vind dit nu echt vervelend worden aangezien er bij mijn Belstatus nog steeds extra verbruik wordt vermeld. Vraag me dan ook serieus af of mijn bundelwijziging wel juist is verwerkt in jullie administratie. Daarbij zijn jullie zo moeilijk bereikbaar; telefonisch moet ik 10 ct per min betalen en op emails krijg ik geen reactie.
Bij voorbat dank voor een zeer snelle aanpassing.

1 reactie

Badge +2
@rozent,

Graag kijk ik dit voor u na. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer