beantwoord

Foutieve afschrijving Telfort Thuis


Reputatie 1
Badge
Op 24 december j.l. is er een vreemd bedrag van onze rekening afgeschreven met een compleet onbekend klantennummer. Heb geprobeerd een antwoord te krijgen via de klantenservice maar het enige wat ik ontvang is een 'linkje' op mijn mobiel en mag ik de verbinding verbreken. Ik krijg niemand aan de lijn. Hulp/advies zeer gewenst.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 januari 2019, 10:20

Hi Annemiek, de specialisten zijn ermee bezig geweest en hebben dit aan mij teruggekoppeld. Het lijkt een fout te zijn geweest in het systeem. Mijn collega is er achteraan geweest en het is inmiddels rechtgezet. Het is daarom ook prima dat je de incasso hebt teruggeboekt! Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hi Annemiek, wat raar dat er een voor jou onbekend bedrag met ook nog eens een onbekend klantnummer afgeschreven is. Goed dat je dit aangeeft, ik kijk graag met je mee!

Logisch dat je wilt weten waar dit vandaan komt. Ik begrijp dat het een incasso is welke anders niet gedaan wordt? Kan je voor mij in je profiel bij 'Extra Informatie' het bedrag en het bijbehorende klantnummer of beschrijving die bij de betaling staat invullen? Laat je me weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik er voor je naar 🙂
Reputatie 1
Badge
Alexandra - Telfort schreef:

Hi Annemiek, wat raar dat er een voor jou onbekend bedrag met ook nog eens een onbekend klantnummer afgeschreven is. Goed dat je dit aangeeft, ik kijk graag met je mee!

Logisch dat je wilt weten waar dit vandaan komt. Ik begrijp dat het een incasso is welke anders niet gedaan wordt? Kan je voor mij in je profiel bij 'Extra Informatie' het bedrag en het bijbehorende klantnummer of beschrijving die bij de betaling staat invullen? Laat je me weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik er voor je naar :)



Hallo Alexandra,
Ik heb de gevraagde gegevens ingevoerd.
Reputatie 6
Badge +8
Dankjewel Annemiek! Ik vind hiermee een abonnement op een andere naam en in een andere plaats, dat is gek. Het lijkt me stug, maar het kan geen gezinslid of familielid zijn die jouw rekeningnummer, eventueel tijdelijk, gebruikt? Ik laat het voor de zekerheid ook aan onze kant nakijken. Zo gauw ik nieuws of updates heb, laat ik het je weten!
Reputatie 1
Badge
Alexandra - Telfort schreef:

Dankjewel Annemiek! Ik vind hiermee een abonnement op een andere naam en in een andere plaats, dat is gek. Het lijkt me stug, maar het kan geen gezinslid of familielid zijn die jouw rekeningnummer, eventueel tijdelijk, gebruikt? Ik laat het voor de zekerheid ook aan onze kant nakijken. Zo gauw ik nieuws of updates heb, laat ik het je weten!



Hoi Alexandra bedankt voor je reactie maar hoelang gaat een eventueel antwoord duren ??
Ik ga het bedrag anders storneren.
Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen Annemiek, ik verwacht dat we binnen een paar werkdagen meer weten, ik weet alleen niet precies wanneer dat zal zijn. Het lijkt me een prima idee dat je deze incasso in de tussentijd storneert, aangezien dat abonnement bij jou niet bekend is. Laat je het weten als je nieuws hebt van jouw kant? Ik laat het je ook weten zo gauw ik iets hoor 🙂
Reputatie 1
Badge
Alexandra - Telfort schreef:

Goedemorgen Annemiek, ik verwacht dat we binnen een paar werkdagen meer weten, ik weet alleen niet precies wanneer dat zal zijn. Het lijkt me een prima idee dat je deze incasso in de tussentijd storneert, aangezien dat abonnement bij jou niet bekend is. Laat je het weten als je nieuws hebt van jouw kant? Ik laat het je ook weten zo gauw ik iets hoor :)



Hoi Alexandra,
Doe ik 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen Annemiek, ik heb van mijn kant nog geen updates. Voor de zekerheid doe ik navraag bij de specialisten! Heb jij intussen iets gehoord?
Reputatie 6
Badge +8
Hi Annemiek, de specialisten zijn ermee bezig geweest en hebben dit aan mij teruggekoppeld. Het lijkt een fout te zijn geweest in het systeem. Mijn collega is er achteraan geweest en het is inmiddels rechtgezet. Het is daarom ook prima dat je de incasso hebt teruggeboekt! Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer