Fouten in factuur, Telfort neemt onterechte maatregelen

  • 12 februari 2013
  • 12 reacties
  • 3974 keer bekeken

Sinds een dag is mijn nummer geblokkerd door telfort.
Dit is allemaal het gevolg van slechte administratie bij Telfort.

Ik kan nu geen contact opnemen omdat , nogmaals, mijn nummer is geblokkerd.
Ik wil in contact komen met Telfort...

@Telfort; Graag een oplossing

A.S

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Sinds een dag is mijn nummer geblokkerd door telfort.
Dit is allemaal het gevolg van slechte administratie bij Telfort.

Ik kan nu geen contact opnemen omdat , nogmaals, mijn nummer is geblokkerd.
Ik wil in contact komen met Telfort...

@Telfort; Graag een oplossing

A.S


Graag reactie van Telfort!!
Reputatie 8
Badge +10
Even met een andere of vaste telefoon bellen..

https://www.telfort.nl/klantenservice/contact/
Even met een andere of vaste telefoon bellen..

https://www.telfort.nl/klantenservice/contact/


Kan Telfort geen contact opnemen, heb geen vaste telefoon...
Reputatie 8
Badge +10
Even met een andere of vaste telefoon bellen..

https://www.telfort.nl/klantenservice/contact/


Kan Telfort geen contact opnemen, heb geen vaste telefoon...


Die is toch geblokkeerd..?
Reputatie 8
Badge +16
Tip:

Betaal eerst alle rekeningen of ze nu wel of net terecht zijn en stel dan hier vragen over waarom een bedrag anders is als dat je verwacht.
Badge +1
Tip:

Betaal eerst alle rekeningen of ze nu wel of net terecht zijn en stel dan hier vragen over waarom een bedrag anders is als dat je verwacht.


 Er staat toch nergens dat er geen rek zijn betaald??

 Waarom zou je moeten betalen voor iets waar jij niks van afweet,
alsof geld aan de bomen groeit..

 Bedrijven moeten eindelijk eens doorkrijgen dat administatie per computer
vaker wel dan niet fout gaat door fouten in het programma, niet per definitie
aan de client ligt.

Normaal gesproken als je je abo beeindigt, volgt er een eind afrekening,
als je die niet krijgt, mag je ervan uit gaan dat het ok is.
Reputatie 8
Badge +16
Bedrijven moeten eindelijk eens doorkrijgen dat administatie per computer
vaker wel dan niet fout gaat door fouten in het programma,.


Waar heb je deze informatie vandaan? Volgens mij klopt deze namelijk niet...
Reputatie 8
Badge +15
Bedrijven moeten eindelijk eens doorkrijgen dat administatie per computer
vaker wel dan niet fout gaat door fouten in het programma,.


Waar heb je deze informatie vandaan? Volgens mij klopt deze namelijk niet...

Klopt Franzki
Facturatie wil wel eens fout gaan, bijvoorbeeld kortingen die niet berekend zijn, aansluitkosten in rekening gebracht etc.
Betalingen is weer een ander systeem en bij mijn oude werkgever heb ik 1 keer meegemaakt dat daar een storing mee was. Klanten worden in deze situatie altijd op de hoogte gebracht.
Bij mijn nieuwe werkgever ook geen centje pijn met automatische incasso's die zijn ingeregeld 🙂 .

Misschien is er fraude, hoogverbruik of heeft iemand gebeld om een telefoonnummer te blokkeren maar per ongeluk verkeerde cijfer van het nummer doorgegeven.

Leen even een telefoon van iemand en geef die een paar euro en bel de klantenservice.
Een forum is niet bedoeld om terugbel afspraken te maken.
Badge +1
Bedrijven moeten eindelijk eens doorkrijgen dat administatie per computer
vaker wel dan niet fout gaat door fouten in het programma,.


Waar heb je deze informatie vandaan? Volgens mij klopt deze namelijk niet...

Klopt Franzki
Facturatie wil wel eens fout gaan, bijvoorbeeld kortingen die niet berekend zijn, aansluitkosten in rekening gebracht etc.
Betalingen is weer een ander systeem en bij mijn oude werkgever heb ik 1 keer meegemaakt dat daar een storing mee was. Klanten worden in deze situatie altijd op de hoogte gebracht.
Bij mijn nieuwe werkgever ook geen centje pijn met automatische incasso's die zijn ingeregeld 🙂 .

Misschien is er fraude, hoogverbruik of heeft iemand gebeld om een telefoonnummer te blokkeren maar per ongeluk verkeerde cijfer van het nummer doorgegeven.

Leen even een telefoon van iemand en geef die een paar euro en bel de klantenservice.
Een forum is niet bedoeld om terugbel afspraken te maken.


 Geweldig dit soort gemompel.

**
Een forum is niet bedoeld om terugbel afspraken te maken.
**
Misschien niet, maar dat werd volgens mij ook niet gevraagd.

1]   @Telfort; Graag een oplossing

2]  Graag reactie van Telfort!!

 Duidelijk is toch telezen dat hij aangeeft, "Fout van telfort", lijkt mij
daarom een legitieme vraag.
 Geweldig dit soort gemompel.

**
Een forum is niet bedoeld om terugbel afspraken te maken.
**
Misschien niet, maar dat werd volgens mij ook niet gevraagd.

1]   @Telfort; Graag een oplossing

2]  Graag reactie van Telfort!!

 Duidelijk is toch telezen dat hij aangeeft, "Fout van telfort", lijkt mij
daarom een legitieme vraag.


Ik ben al een lange tijd klant van Telfort, altijd naar tevredenheid.
Een aantal maanden terug heb ik mijn abonnement verlengd, en daar is het misgegaan.

Ik heb een brief thuis gekregen dat er per datum x de verlenging in zou gaan.

Echter is in het geautomatiseerde systeem van Telfort iets fout gegaan waardoor dubbele abonnementkosten worden afgeboekt.
Voor een aantal maanden heb ik betaald, maar jullie begrijpen wel dat ik niet dubbel blijf betalen voor 1 dienst.

Nu is mijn nummer geblokkerd, terwijl Telfort administratieve fouten heeft gemaakt.

Nu vraag ik Telfort (idd) om een oplossing. Ik kan telfort niet bellen aangezien mijn nummer is geblokkeerd.

Zijn er mensen die vergelijkbare ervaringen hebben met Telfort?

Groet,

A.S
Die is toch geblokkeerd..?

Het is heel gek maar ik kan wel gebeld worden, kan alleen niet bellen...
Badge
@A.S,

Welkom op het forum! Vervelend dat er problemen zijn ontstaan bij jouw abonnement. Graag laat ik dit verder voor je uitzoeken. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla