Na Migratie van Telfort naar KPN kreeg je gratis 6 maanden onbeperkt bellen naar vast en mobiel, het opnemen pakket was ook 6 maanden gratis. En ja, 12 maanden gratis de 2e interactieve ontvanger.
Leuke actie.
De eerste 6 maanden zitten er op, mij was verteld dat je een bericht kreeg dat deze actie zou eindigen.
Niets gehoord, dus ik kreeg de rekening met onbeperkt bellen vast/mobiel erop. Dat wil ik niet. Even met de klantenservice gebeld. Sorry,… maar goed de rekening zou aangepast worden. Binnen 5 minuten kreeg ik een mail binnen met de correcties en dat mijn 2e tv ontvanger ook is afgemeld. Of ik de apparatuur maar terug wilde sturen.
Maar ik heb nog 6 maanden recht op een gratis 2e ontvanger en heb niet aangegeven dat ik hem niet meer wil. Weer gebeld en nu komt het: ik krijg een nieuwe 2e ontvanger toegestuurd en moet de huidige ontvanger terugsturen. KPN/Telfort maakt een fout en ik moet het herstellen.
Het is dus niet mogelijk om een fout te corrigeren die binnen 5 minuten gemeld.
Beste antwoord door Bart - Telfort
Ik zie inderdaad dat de korting er niet meer goed in staat. Deze zou tot augustus er in moeten staan inderdaad. Nu blijft dit ook tot dan toe mis gaan. Ik wil je dan ook voorstellen om in een keer nog 30 euro te vergoeden. Dus van februari tot en met juli. Ik hoor het graag.