beantwoord

Fout op fout factuur en abonnement

• 11 februari 2020
  • 7 reacties
  • 258 keer bekeken

Reputatie 1

Na Migratie van Telfort naar KPN kreeg je gratis 6 maanden onbeperkt bellen naar vast en mobiel,  het opnemen pakket was ook 6 maanden gratis. En ja, 12 maanden gratis de 2e interactieve ontvanger. 

Leuke actie.

De eerste 6 maanden zitten er op, mij was verteld dat je een bericht kreeg dat deze actie zou eindigen. 

Niets gehoord, dus ik kreeg de rekening met onbeperkt bellen vast/mobiel erop. Dat wil ik niet. Even met de klantenservice gebeld. Sorry,… maar goed de rekening zou aangepast worden. Binnen 5 minuten kreeg ik een mail binnen met de correcties en dat mijn 2e tv ontvanger ook is afgemeld. Of ik de apparatuur maar terug wilde sturen.

Maar ik heb nog 6 maanden recht op een gratis 2e ontvanger en heb niet aangegeven dat ik hem niet meer wil. Weer gebeld en nu komt het: ik krijg een nieuwe  2e ontvanger toegestuurd en moet de huidige ontvanger terugsturen. KPN/Telfort maakt een fout en ik moet het herstellen. 

Het is dus niet mogelijk om een fout te corrigeren die binnen 5 minuten gemeld.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 april 2020, 13:11

Ik zie inderdaad dat de korting er niet meer goed in staat. Deze zou tot augustus er in moeten staan inderdaad. Nu blijft dit ook tot dan toe mis gaan. Ik wil je dan ook voorstellen om in een keer nog 30 euro te vergoeden. Dus van februari tot en met juli. Ik hoor het graag. 

Bekijk reactie

7 reacties

Kleine verbetering je ben van oud glas bij Telfort naar nieuw glas bij Telfort gemigreerd anders vraag je dit op het verkeerde forum. 😉

Je bent niet de eerste waar het beloofde bericht niet is aangekomen of nooit verzonden. 

Wat de ontvangers betreft, dat zal niet anders kunnen. Je kan degeen die nu onderweg is desnoods ongeopend retour sturen.

Reputatie 1

Ja van oud glas naar nieuw glas, proost! En bedankt voor de tip

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Senior, het is dus niet helemaal niet goed gegaan begrijp ik. Excuses hiervoor. Gelukkig is het wel hersteld, anders had ik dat nog voor je gedaan. Ik zie in ieder geval nog twee ontvangers actief. Deze werken ook gewoon toch? De nieuwe ontvanger komt vandaag, maar die kan dus retour. 

Mocht er nog wat zijn, dan hoor ik dat graag. 

Reputatie 1

Hoi @Senior, het is dus niet helemaal niet goed gegaan begrijp ik. Excuses hiervoor. Gelukkig is het wel hersteld, anders had ik dat nog voor je gedaan. Ik zie in ieder geval nog twee ontvangers actief. Deze werken ook gewoon toch? De nieuwe ontvanger komt vandaag, maar die kan dus retour. 

Mocht er nog wat zijn, dan hoor ik dat graag. 

Inmiddels de factuur van maart en april binnen gekregen. Ik betaal nog steeds voor een 2e tv ontvanger terwijl ik recht heb op "de eerste 12 maanden gratis”. Die actie loopt t/m 9 augustus 2020.

De nieuwe ontvanger is ook al weer teruggestuurd.

Graag restitutie van 2x € 5,= en t/m augustus een juiste factuur. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Reputatie 8
Badge +12

Ik zie inderdaad dat de korting er niet meer goed in staat. Deze zou tot augustus er in moeten staan inderdaad. Nu blijft dit ook tot dan toe mis gaan. Ik wil je dan ook voorstellen om in een keer nog 30 euro te vergoeden. Dus van februari tot en met juli. Ik hoor het graag. 

Reputatie 1

Goed om te horen dat jij het opgepakt hebt. Prima voorstel om de korting €30,=  in 1x aan mij over te maken.

Heb jij nog gegevens van mij nodig?

Reputatie 8
Badge +12

Bij deze heb ik het in orde gemaakt. Binnen 10 werkdagen krijg je het bedrag op jouw rekening gestort.

Reageer