beantwoord

Faktuur klopt niet, binnen een seconde naar Singapore en weer naar Frankrijk

  • 19 september 2018
  • 3 reacties
  • 221 keer bekeken

Reputatie 1
Nu krijg ik op twee nummers een gesprek binnen vanuit Nederland in Singapore, terwijl ik in Frankrijk ben.
De internet data blijft gelukkig in Frankrijk op hetzelfde moment, rara....
Ik snap niet hoe dat kan, maar ik weet wel dat er nu onterecht ongeveer 90 euro onterecht op mijn facturen staat. Dat een buitenlandse provider moedwillig dit soort "fouten"maakt of Telfort, dat laat ik maar even in het midden. Dus wat nu te doen? Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 september 2018, 18:02

Hi FoppeBus, ik kan me voorstellen dat zulke bedragen als een verrassing komen! Ik zie inderdaad ook dat er gesprekken zijn geweest vanuit zone 4, terwijl jij wel in de EU was. Bij dat soort gesprekken horen de kosten te zijn voor de rekening van degene die het gesprek aangaat. Dat was jij hierbij niet.
Het is bij de specialisten bekend dat er iets niet goed is gegaan hierbij, er wordt hard gewerkt om dat te verhelpen. De kosten zijn dus ook niet terecht, deze worden op diezelfde factuur vergoed, zodat je daar (zoals het hoort) niets voor betaalt.
Bekijk reactie

3 reacties

Zet je 06 nummer in je forumprofiel, dan kan webcare je vraag oppakken.
Reputatie 1
Ok, nummers toegevoegd.
Reputatie 8
Badge +11
Hi FoppeBus, ik kan me voorstellen dat zulke bedragen als een verrassing komen! Ik zie inderdaad ook dat er gesprekken zijn geweest vanuit zone 4, terwijl jij wel in de EU was. Bij dat soort gesprekken horen de kosten te zijn voor de rekening van degene die het gesprek aangaat. Dat was jij hierbij niet.
Het is bij de specialisten bekend dat er iets niet goed is gegaan hierbij, er wordt hard gewerkt om dat te verhelpen. De kosten zijn dus ook niet terecht, deze worden op diezelfde factuur vergoed, zodat je daar (zoals het hoort) niets voor betaalt.

Reageer