beantwoord

Factuurdatum aanpassen

• 15 mei 2017
  • 3 reacties
  • 627 keer bekeken

Normaal gezien wordt rond de 20ste van de maand het bedrag afgeschreven. Is het mogelijk dit een aantal dagen te verplaatsen?
icon

Beste antwoord door Stephen 19 mei 2017, 11:49

Hallo Merel, welkom op het forum! Ik neem aan dat je de factuurdatum voor je mobiel abonnement wilt wijzigen? Zo ja, dan wil ik je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice (0900 9596). Je wordt dan doorverbonden met de afdeling die dit voor je kan wijzigen. Dit kan alleen telefonisch. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

3 reacties

Ja hoor, webcare kan dat voor je regelen.
Ze lezen mee, en pakken je topic wel op.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Merel, welkom op het forum! Ik neem aan dat je de factuurdatum voor je mobiel abonnement wilt wijzigen? Zo ja, dan wil ik je adviseren om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice (0900 9596). Je wordt dan doorverbonden met de afdeling die dit voor je kan wijzigen. Dit kan alleen telefonisch. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ik bedoelde om voor de looptijd van het contract de datum een dag 5 op te schuiven. Nu wordt mij verteld dat dit eenmalig mogelijk is maar verder niet. Dit vind ik zeer jammer en was mij niet duidelijk. Erg tegenstrijdig al zeg ik het zelf.

Reageer