beantwoord

Factuurdatum aanpassen

• 21 november 2016
  • 4 reacties
  • 750 keer bekeken

Badge
Hoi,

Mijn vraag aan jullie is kan ik een vaste factuurdatum regelen.
Nu is het zo dat hij elke keer verspringt tussen de 16e van de maand en de 28e van de maand.
Dit is heel vervelend dat jullie geen zelfde periode aanhouden en zou graag dat het elke keer rond de 25e van de maand afgeschreven kan worden.
icon

Beste antwoord door Leon 30 november 2016, 16:19

Hoi Bluebudha,

Ik heb je privéberichtje in goede orde ontvangen! Dankjewel!

Ik zie dat de afgelopen vier facturen allemaal op de 13e zijn opgemaakt. En dan wordt er rond zes werkdagen later geïncasseerd van je bakrekening. Als je wilt dat de facturen voortaan rond de 25e worden afgeschreven van wijzig ik de factuurdatum naar de 19e. Zal ik dat zo voor je in orde maken? 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
Hi Bluebudha, welkom op het forum 😉 Gaat het over de incasso van Telfort Thuis of Mobiel? Het wijzigen van de factuurdatum voor Telfort Thuis is namelijk wel mogelijk, mits je aan de voorwaarden voldoet. Mocht jouw vraag over laatst genoemde gaan, dan zoek ik graag voor je uit of je voor deze regeling in aanmerking komt. In een privébericht kun je je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer, de laatste 3 cijfers van je IBAN en de gewenste factuurdatum doorgeven. Na ontvangst ga ik zo spoedig mogelijk voor je aan de slag. Ik kijk uit naar je reactie.
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Bluebudha,

Ik heb je privéberichtje in goede orde ontvangen! Dankjewel!

Ik zie dat de afgelopen vier facturen allemaal op de 13e zijn opgemaakt. En dan wordt er rond zes werkdagen later geïncasseerd van je bakrekening. Als je wilt dat de facturen voortaan rond de 25e worden afgeschreven van wijzig ik de factuurdatum naar de 19e. Zal ik dat zo voor je in orde maken? 🙂
Badge
Hoi Leon,

Sat zou ik heel fijn vinden de 25e is een mooie datum elke maand.
Badge
Hoi mijn vraag is wederom nog steeds hetzelfde tot de dag van vandaag gaat het nog steeds te vroeg van mijn rekening. Heb vandaag de incasso weer geweigerd. Na hoeveel dagen proberen jullie het dan weer van me rekening te halen.

Reageer