beantwoord

Factuuradres verandert niet

• 26 februari 2019
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Badge
Beste mensen van Telfort,

Een half jaar geleden ben ik verhuisd en heb ik mijn gegevens veranderd bij MijnTelfort. In 'Mijn Gegevens' staat keurig het nieuwe adres. Op mijn facturen zie ik nog steeds mijn oude adres. Waar pas ik dit aan, of kunnen jullie dit aanpassen?

Met vriendelijke groet,

Patty
icon

Beste antwoord door P.Huijbers 1 maart 2019, 13:07

Hi Alexandra,

Volgens mij is het nu opgelost: ik vond ineens een optie met het oude adres die ik kon weggooien. Als dat niet zo is, kom ik erop terug !

Thanx 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Patty, ik help je graag met de factuur en zal voor je nakijken hoe het zit met het adres.

Kan je voor mij in je profiel je oude en nieuwe adres invullen, samen met je geboortedatum en laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer? Je kan ze toevoegen in het veld 'Extra Informatie'. Laat je weten wanneer ze er staan? Dan kijk ik er voor je naar 🙂
Badge
Hi Alexandra,

Volgens mij is het nu opgelost: ik vond ineens een optie met het oude adres die ik kon weggooien. Als dat niet zo is, kom ik erop terug !

Thanx 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Ik neem het even over van Alexandra. Goed om te lezen dat je het oude adres kon verwijderen. Ik ga er van uit dat vanaf nu ook jouw nieuwe adres op de factuur komt te staan.

Zo niet, dan horen we dat graag. Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je ook graag weer verschijnen. 🙂

Reageer