Factuur zomaar hoger; internet storing

• 12 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1612 keer bekeken

Badge
Het gaat maar om een paar dubbeltjes... Te weinig om er over te bellen naar een 0900 nummer: dan ben ik denk ik nog meer kwijt :)
Maar mijn factuur is plotseling met 34 cent verhoogd, terwijl ik niets buiten m'n bundel heb gebeld of geïnternet. Ik weet dat zeker, en bovendien laten de details van mijn gebruik dat ook zien.
Tussen haakjes, ik zou het eerder normaal vinden dat het bedrag iets verlaagd was vanwege de dagenlange storing met internet.
Die was de laatste week vaak alleen maar via wi-fi te gebruiken!
Een storing kan natuurlijk voorkomen, maar dat daar niets over gecommuniceerd wordt naar de klanten (ja, meervoud. Want op het forum las ik dat er meer mensen last van hadden) is op z'n minst slordig van Telfort...
Maar mijn oorspronkelijke was vraag dus: waarom is m'n factuur zo maar hoger geworden?
Hoewel, een reactie op het niet-werkende internet zou ik eigenlijk ook wel graag vernemen...

1 reactie

Badge
Welkom op het forum teldick! Het is niet nodig om uw bericht 2x te plaatsen. De kosten zijn hoger door de inflatiecorrectie die per 1 juli is toegepast. Lees meer informatie op www.telfort.nl/inflatiecorrectie. De storing stond vermeld op www.telfort.nl/mededelingen/mobiel. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u last heeft gehad van de storing, onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij doen er alles aan om storingen als deze in de toekomst te voorkomen.

Laïla

Reageer