Factuur voor een maand veelste veel

• 26 oktober 2012
  • 16 reacties
  • 4659 keer bekeken

Hoi,

Hele goeie service hebben jullie. 2 keer 40 minuten aan de telefoon gezeten en dit op 2 verschillende dagen. 2 keren dat niemand op neemt. (zogenaamd druk)
En dan lekker 2 x 15 = 30 euro kwijt > Dit nog zonder iemand aan de lijn te krijgen.

Voor een maand is er 112 euro van mij rekening afgeschreven.

Ten eerste > Basis all in een abbonement genomen.
Eerste 2 maanden gratis > Merk ik helemaal nix van

En hoe komen jullie op het feit 112 euro af te schrijven van mij rekening.

Ik ga ervoor zorgen dat telfort geblockeerd, zodat niet nog een keer zo een fraude kunnen plegen.

Graag zou ik mijn gestolen geld terug willen.

Een keer en nooit meer.

Teleurstellend dit. egt triest voor worden.

16 reacties

3 keer klantenservice gebeld. Waarom liegen jullie over de wacht tijd dat deze 20 minuten bedraagt ?
Ik heb nu 3 keer gebeld en eerste 2 keer x 45 minuten aan de lijn gezeten en nu weer net nog een keer 30 minuten gewacht en weer geen enkele persoon die opneemt.

45 euro kwijt en niemand aan de lijn gehad.

Is er wel een manier dat je jullie aan de lijn krijgt ?

Bij emailen krijg je ook Serivce Unavailble.

Egt zo triest dit geen woorden meer.
heb je deze uitleg gezien?

http://klantenservice.internet.telfort.nl/Facturen-en-betalen/Uitleg-van-uw-%281e%29-factuur.aspx#openfaq10916
heb je deze uitleg gezien?

http://klantenservice.internet.telfort.nl/Facturen-en-betalen/Uitleg-van-uw-%281e%29-factuur.aspx#openfaq10916

Wat moet ik daar terug vinden dan?

Enigste wat ik krijg is
"Service Unavailable"

Heerlijke service. Had ik maar nooit deze provider genomen.
Sorry voor de negatieve uitlating. Maar ja als je

-3 keer belt en 45 euro verliesd zonder dat iemand op neemt.
- mails proberen te versturen wat niet lukt
- forum waar niemand reageert
- 0800 nummer wat alleen maar geld binnen haalt en niks met andere dingen doet

Teleurstellend
Dan kom je op een pagina (werkt hier gewoon) waarop onder andere staat:

Eenmalige kosten

De volgende eenmalige kosten kunt u terugvinden op uw factuur:

Voor administratie betaalt u eenmalig € 14,95;
    Als u overstapt naar een abonnement met een lager abonnementsbedrag, betaalt u €24,95 aan eenmalige kosten voor het omzetten van het internetabonnement;
    Als u vóór 1 april 2010 gekozen heeft voor het abonnement van 4 Mb, betaalt u €59,- voor het draadloze modem in bruikleen (het basismodem is gratis in bruikleen);
    Voor het verhuizen van uw internetaansluiting naar uw nieuwe adres betaalt u eenmalig €59,-;
    Voor nummerbehoud betaalt u eenmalig €9,95;
    Als uw verbinding wordt afgesloten wegens betalingsachterstanden, kost u dit €20,00 aan afsluitkosten.

Uw eerste factuur

Telfort factureert de abonnementskosten vooruit. Hierdoor is de eerste rekening die u ontvangt wellicht hoger dan u zou verwachten. Deze bevat namelijk twee of drie verschillende posten met abonnementskosten.

De eerste post betreft een ‘gebroken’ maand. U wordt gefactureerd vanaf uw opleverdatum tot en met het einde van die maand.
    De tweede post betreft de lopende maand. (Deze kan samenvallen met de eerste post.)
    De derde post bestaat uit de abonnementskosten van de opvolgende maand.

Daarnaast kan uw eerste factuur overige of eenmalige kosten bevatten.
Ok heel vreemd. Dit allemaal is via adslwinkel niet doorgegeven. Enigste waarvoor ik had getekend was 35 euro p/m en de eerste 2 maanden gratis. Staat ook in mijn contract.

Heel vreemd.
Heb je al een factuur per mail ontvangen? Hoe wordt daarop het bedrag gespecificeerd?
En heb je al navraag bij de ADSLwinkel gedaan?
Ik heb adslwinkel net opgebeld en deze geven aan dat je eerste factuur naar hun moet sturen vervolgens word het geld binnen 2 maanden terug gestort.
Wel raar dat ze dat niet vermelden, maar pas wanneer je iets bestelt heb en later een mailtje erover toesturen. En dat mailtje heb ik vandaag van hun gekregen.

Verder heb ik mijn factuur niet ontvangen, althans niet op mijn prive mail die ik had aangegeven en waar kan ik mijn telfort mail gegevens aanvragen. Ik had het formulier niet meer terug vinden.
Dan was "navraag bij de ADSL winkel" blijkbaar de gouden tip (:o), waarvoor geen dank.

Inloggen in je webmail kan op https://webmail.telfort.nl/mail/main?domain=telfort.nl&style=default
Daar zit ook de button: wachtwoord vergeten?
Badge +1
😕Ik schrok toen ik mijn factuur vandaag zag van 103 euro. 
Telfort begint duur en duur te worden.
Reputatie 3
Badge +1
@sweetshani,

Ik kan me goed voorstellen dat je ben geschrokken van de hoogte van de factuur. Gaat het om Telfort Vast of Telfort Mobiel en is de reden van de hoogte van je factuur duidelijk?

Denise
Badge +1
@sweetshani,

Ik kan me goed voorstellen dat je ben geschrokken van de hoogte van de factuur. Gaat het om Telfort Vast of Telfort Mobiel en is de reden van de hoogte van je factuur duidelijk?

Denise

@Denise, Nee het is niet duideijk voor mij waarom ie zo hoog is. Kan ik klanteservice bellen daarover??
Reputatie 3
Badge +1
@sweetshani,

Ja, je zou hiervoor contact op kunnen nemen met de klantenservice. Gaat het om Telfort Vast of Telfort Mobiel? Het is ook mogelijk dat ik het voor je uitzoek. Hiervoor zijn je naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge +1
@sweetshani,

Ik heb zojuist op verzoek van mijn collega je factuur bekeken en zal deze toelichten. Op de factuur worden de maandelijkse abonnementskosten voor je internet verbinding, Interactieve TV, de 2e TV ontvanger, Vast Bellen, het HBO en het Plus Pakket in rekening gebracht voor de maand november (je betaalt de abonnementskosten altijd vooruit). Daarnaast zijn de gesprekskosten voor Vast Bellen in rekening gebracht en de eenmalige (her)aansluitkosten van je verbinding. Je kan via Mijn Telfort altijd je factuur in zien, tevens wordt deze gestuurd naar je hoofd e-mailadres.

Jeroen
Badge +1
@sweetshani,

Ik heb zojuist op verzoek van mijn collega je factuur bekeken en zal deze toelichten. Op de factuur worden de maandelijkse abonnementskosten voor je internet verbinding, Interactieve TV, de 2e TV ontvanger, Vast Bellen, het HBO en het Plus Pakket in rekening gebracht voor de maand november (je betaalt de abonnementskosten altijd vooruit). Daarnaast zijn de gesprekskosten voor Vast Bellen in rekening gebracht en de eenmalige (her)aansluitkosten van je verbinding. Je kan via Mijn Telfort altijd je factuur in zien, tevens wordt deze gestuurd naar je hoofd e-mailadres.

Jeroen

Ja dat zag ik al maar waarom die eenmalig heraansuiting? Heb ik dat al niet in de eerdere factuur gedaan zodat het weer aangsloten werd?
Badge +1
@sweetshani,

Ik heb gezien dat op de factuur van september ook (her)aansluitkosten in rekening zijn gebracht gezien de afsluiting in augustus. De (her)aansluitkosten op de factuur van oktober betreffen de kosten voor de afsluiting in oktober.

Jeroen

Reageer