beantwoord

Factuur van december betaald

• 13 januari 2020
  • 5 reacties
  • 175 keer bekeken

ik heb de fractuur van december al betaalt en ik heb geen internet 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 januari 2020, 11:44

Hallo @yvonneke1989, welkom bij ons op het forum. Als je een factuur niet betaald hebt zullen we daar een herinnering over sturen, en uiteindelijk is een blokkade inderdaad ook mogelijk. Een fractuur gaat daarvoor wat ver :slight_smile:

Zoals jimny al noemt hangt het er ook vanaf hoe je de betaling precies gedaan hebt, was dat via een handmatige overboeking of had je hiervoor een iDEAL link van ons gekregen? Als je me dat kunt laten weten en als je jouw forumprofiel aanvult zodat je postcode en huisnummer er beide staat zal ik ook met je mee kunnen kijken. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je al in je mijn Telfort gekeken of er nog facturen open staan op niet betaald, als je zelf handmatig de factuur betaald hebt kan het tot 5 werkdagen duren voordat het bij Telfort verwerkt is 

ik heb nu dus geen tv terwijl december al betaalt is kijk op site december niet betaalt waar is dat bedrag dan gebleven 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is een goede vraag @yvonneke1989, dat kijk ik graag voor je na maar op jouw forumprofiel zie ik de gevraagde gegevens nog niet volledig staan. Daardoor kan ik het nog niet voor je bekijken. Als je de gegevens die ik in mijn eerste reactie vroeg daar kan invullen zal ik voor je kunnen kijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @yvonneke1989, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik met je mee kan kijken naar de factuur hoor ik het graag.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @yvonneke1989, welkom bij ons op het forum. Als je een factuur niet betaald hebt zullen we daar een herinnering over sturen, en uiteindelijk is een blokkade inderdaad ook mogelijk. Een fractuur gaat daarvoor wat ver :slight_smile:

Zoals jimny al noemt hangt het er ook vanaf hoe je de betaling precies gedaan hebt, was dat via een handmatige overboeking of had je hiervoor een iDEAL link van ons gekregen? Als je me dat kunt laten weten en als je jouw forumprofiel aanvult zodat je postcode en huisnummer er beide staat zal ik ook met je mee kunnen kijken. Ik hoor het graag van je.

Reageer