beantwoord

Factuur van april 2020

• 15 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo Telfort,

Zou u mij de factuur van april 2020 toe willen sturen.

Alvast bedankt.

MVG Geert.

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 oktober 2020, 08:06

Hoi @Geert Van B., ik heb geen reactie meer van je gezien. Afgelopen weekend is jouw abonnement wel overgezet naar KPN, waardoor het voor ons niet meer in te zien is. De facturen zijn vanaf nu dus in MijnKPN te vinden. Als je ze daar niet ziet staan kan je contact opnemen met KPN. Je kunt hen bereiken op het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) of via de chat

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo Telfort,

Zou u mij de factuur van april 2020 toe willen sturen.

Alvast bedankt.

MVG Geert.

Hallo @Geert Van B. , als het om de thuisfactuur gaat kun je deze in MijnTelfort, rubriek facturen zelf downloaden. Als het om een mobiele factuur gaat kun je deze bij KPN in MijnKPN downloaden.

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @Geert Van B.. De facturen van Telfort Thuis kan je van de laatste 12 maanden inderdaad terugvinden in Mijn Telfort. Lukt het daar niet om deze te vinden?

Jouw abonnement is zo te zien op dit moment nog niet overgezet naar KPN, nadat dat is gebeurd zal je de Thuis factuur, net als een mobiele factuur, in MijnKPN kunnen vinden.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Geert Van B., ik heb geen reactie meer van je gezien. Afgelopen weekend is jouw abonnement wel overgezet naar KPN, waardoor het voor ons niet meer in te zien is. De facturen zijn vanaf nu dus in MijnKPN te vinden. Als je ze daar niet ziet staan kan je contact opnemen met KPN. Je kunt hen bereiken op het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) of via de chat

Reageer