beantwoord

Factuur thuis ouder dan 12 maanden opvragen

• 31 januari 2020
  • 13 reacties
  • 186 keer bekeken

Reputatie 1

Graag zou ik mijn factuur ontvangen over januari 2019. Deze kan ik niet terugvinden in MijnTelfort. 

Alvast dank.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 4 februari 2020, 09:26

Ah, ik zie dat ik je laatste berichje net gemist had. De factuur is nog een keer onderweg nu, maar liever dubbel ontvangen dan helemaal niet :slight_smile:

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Sergey, welkom op het Telfort forum. In de Mijn Telfort kan je inderdaad de laatste 12 facturen zien, januari 2019 valt daar net buiten. Ik stuur deze meteen per mail naar je toe. Laat je me weten of je deze ontvangen hebt?

Reputatie 1

Hallo, @Jasper - Telfort . Ik heb alle mijne emails gecheckt. Ook die een van telfort. Maar ik zie nog geen emails met facturen. 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is gek @Sergey, ik heb de factuur gemaild naar het (Gmail) e-mailadres wat je ook gebruikt voor het forum. Is het bericht mogelijk in de spam- of junkmap terechtgekomen?

Reputatie 1

Hi @Jasper - Telfort . Inderdaad, dat is gek. Ik krijg wel “Je bent genoemd in 'Factuur thuis ouder dan 12 maanden opvragen' - Telfort Forum” en “’Factuur thuis ouder dan 12 maanden opvragen’ heeft een nieuwe reactie” emails maar ik zie geen andere berichten vandaag. Ik heb ook spam map gecheckt. Helemaal niks. Kan jij misschien nog een keer proberen? Of anders, naar telfort mail sturen?

Alvast dank.

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb het nu ook naar het Telfort e-mailadres gestuurd @Sergey, hopelijk krijg je de factuur daar wel. Als dat gebeurt krijg je er twee mailtjes van, ik was bij de eerste even vergeten om de bijlage toe te voegen :no_mouth:

Reputatie 1

Hi @Jasper - Telfort . Dat is echt gek. Det laatste email die ik bij telfort mailbox zie is van 2016. Geen meer emails en geen emails in spam map. Stuur jij die emails naar mij? Hoe heb jij mij geedentificeerd? (Bij forum registratie heb ik eerst mijn postcode en huisnummer ingevuld, nu heb ik het naar juiste klantnummer gewijzigd)

Reputatie 1

Ik heb het eindelijk gekregen! Dankjewel! 

Reputatie 8
Badge +11

Met het adres kwam ik hetzelfde klantnummer tegen inderdaad, jouw naam staat er ook bij. Ik probeer het op een nog andere manier nu, ik stuur het handmatig van een noreply e-mailadres, naar zowel het Telfort als het Gmail adres. Hopelijk komt het nu op een van beide wel binnen!

Reputatie 8
Badge +11

Ah, ik zie dat ik je laatste berichje net gemist had. De factuur is nog een keer onderweg nu, maar liever dubbel ontvangen dan helemaal niet :slight_smile:

Reputatie 1

Hi @Jasper - Telfort . Blijkbaar moet ik nog een factuur van December 2018 hebben want de factuur van Telfort is met “gebroken” mand. Kan jij deze factuur ook naar mijn sturen? Of moet ik andere Topic in forum openen?

Reputatie 8
Badge +11

Dan stuur ik je die ook meteen @Sergey. Een nieuw topic hoeft niet, het is nog steeds een factuur ouder dan 12 maanden zoals je in de titel had gezet :slight_smile:  

Ik heb deze op dezelfde handmatige manier gestuurd als de laatste poging, naar beide mailadressen. Heb je deze ontvangen?

Reputatie 1

Dankjewel @Jasper - Telfort ! Ik heb het ontvangen.

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @Sergey! Als ik nog iets anders voor je kan doen weet je me te vinden :slight_smile:

Reageer