beantwoord

Factuur thuis ouder dan 12 maanden opvragen

  • 7 januari 2020
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Graag zou ik mijn factuur ontvangen over januari 2019. Deze kan ik niet terugvinden in MijnTelfort. 

Alvast dank.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 januari 2020, 12:19

Hoi @XXXXXX, welkom hier.

Die kan ik je op sturen. Alleen om welke dienst gaat het? Mobiel of Thuis? En zou je de gegevens aan jouw Forumprofiel willen toevoegen welke jimny aangeeft? Die heb ik nodig voor verificatie. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik aan de slag. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Gaat het om een rekening van een mobiel abo, vul in ieder geval je forum profiel aan met je mobiel nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN en als het om je Telfort thuis gaat dan kun je volstaan met je postcode en huisnummer

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @XXXXXX, welkom hier.

Die kan ik je op sturen. Alleen om welke dienst gaat het? Mobiel of Thuis? En zou je de gegevens aan jouw Forumprofiel willen toevoegen welke jimny aangeeft? Die heb ik nodig voor verificatie. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik aan de slag. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie ontvangen. Heb je de factuur inmiddels via een andere weg ontvangen?

Reageer