beantwoord

Factuur thuis ouder dan 12 maanden

• 12 maart 2020
  • 14 reacties
  • 277 keer bekeken

Reputatie 1

Hi Jasper,

Mag ik een kopie van factuur (Thuis) van januari 2019 and februari 2019? Op mijn-telfort, zie ik hun niet.

mvg,
A Arif

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 maart 2020, 17:44

Hoi @ar1001780274user, welkom bij ons op het forum. In Mijn Telfort zijn alleen de facturen van de laatste 12 maanden zichtbaar inderdaad. De 2 facturen die je zoekt staan er daardoor niet meer in.

Ik heb je deze facturen nu per mail gestuurd, ik hoor graag van je of je ze hebt ontvangen.

Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ar1001780274user, welkom bij ons op het forum. In Mijn Telfort zijn alleen de facturen van de laatste 12 maanden zichtbaar inderdaad. De 2 facturen die je zoekt staan er daardoor niet meer in.

Ik heb je deze facturen nu per mail gestuurd, ik hoor graag van je of je ze hebt ontvangen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ar1001780274user, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat dat betekent dat je ze hebt ontvangen. Als dat niet zo is of als ik nog iets anders voor je kan doen weet je me te vinden.

Reputatie 1

Hi, 

Nee, ik heb niks ontvangen. kan je die naar mijn emailadres sturen? 

mvg, 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ar1001780274user, dat is vreemd. Ze staan hier wel als verzonden, zou je eens kunnen kijken of ze in de spam- of junkmap zijn gekomen? Voor de zekerheid stuur ik ze ook nog eens.

Reputatie 1

Hi Jasper, 

Ik zie niks… waar kan ik die facturen vinden? Kan je die niet hier sturen? 

Reputatie 1

naar welke email adres heb je die gerstuurd? 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is vreemd. Ik heb ze gestuurd naar het adres dat je ook bij het aanmaken van je forumprofiel hebt gebruikt, had je liever een ander adres?

Reputatie 1

Hi Jasper, 

Ik heb niks ontvangen… Kan je aub dit naar mijn email sturen? Mijn emailadres is ********.  Ik kan zelf de email adres niet vinden op mijn profiel… Ik gebruik deze forum niet elke dag… 

Even snel de facturen aub. Ik heb hun nodig. 

Met vriendelijke groet, 

A Arif

Admin: E-mailadres uit post verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @ar1001780274user , voor een snelle reactie kun je beter bellen, 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Reputatie 8
Badge +10

Hallo @ar1001780274user, ik reageer in jouw topic omdat Jasper er niet is. Wat gek dat je de facturen nog steeds niet ontvangen hebt, ondanks dat Jasper ze meerdere malen heeft verstuurd.

De tip van JanD hierboven is een goede, zeker als je ze snel nodig hebt. We doen hier op het forum ons best om je zo snel mogelijk te helpen, meestal kan je een reactie verwachten binnen 2 dagen. Heb je nog contact gehad met de klantenservice en heb je de facturen inmiddels ontvangen?

Reputatie 1

Hi, 

Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik weet niet waar die twee facturen zijn gebleven en waar zijn ze eigenlijk gestuurd. Mijn vraag was niet zo moeilijk denk ik. Ik kan geen emailadres vinden in mijn profiel enzo… er staat niks hier en er staat niks in mijn emailbox (ook niet in spam-junk). 

Reputatie 8
Badge +10

@ar1001780274user Excuus voor de late reactie. Niet fijn dat je ze nog niet hebt ontvangen. Ik heb ze je zojuist opnieuw toegestuurd, naar het e-mailadres dat zowel hier voor jouw forumaccount wordt gebruikt als dat bij de contactgegevens van jouw abonnement staat. Laat je weten of je ze nu wel ontvangen hebt?

Reputatie 1

Hi Alexandra, 

Bedankt - ik heb hun nu ontvangen. 

Met vriendelijke groet, 

Reputatie 8
Badge +10

@ar1001780274user Gelukkig, fijn om te horen :slight_smile: Laat het gerust weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer