beantwoord

Factuur thuis

Ik heb de factuur voor 'Thuis' (Internet en Interactieve TV) nodig van Januari 2018 (over de periode januari 2018) voor een declaratie van mijn internetverbinding bij mijn werkgever. Echter kan ik in Mijn Telfort slechts 12 maanden terugkijken.

Is het mogelijk om de factuur van Januari 2018 te ontvangen?

M.v.g
John
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 februari 2019, 16:42

Hi John, de factuur komt jouw kant op. Ik hoor het wel als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hoi John, lastig dat je nét de factuur die je nodig hebt niet meer kan vinden in Mijn Telfort. Ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Ik heb er voor je naar gekeken, en ik kan je de factuur van januari 2018 nog nasturen 🙂 Deze ontvang je zodadelijk op het e-mailadres dat bij ons bekend is, waar je gewoonlijk ook de facturen op ontvangt.

Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Alexandra,

Bedankt hiervoor. Alleen nu wil mijn werkgever ook de factuur van december 2017. Zou je die ook nog willen sturen?
Thanks,
John
Reputatie 7
Badge +8
Hi John, geen probleem, ook die factuur heb ik terug kunnen vinden. Je ontvangt 'm zodadelijk per e-mail 🙂
Ik heb alleen de factuur van mobiel gekregen en heb die van internet nodig. Graag de juiste naar me toesturen aub.
John
Reputatie 7
Badge +8
Hi John, de factuur komt jouw kant op. Ik hoor het wel als ik iets voor je kan doen.

Reageer