beantwoord

Factuur Telfort Thuis

  • 1 september 2020
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Hallo,

Vandaag de factuur gekregen van Telfort thuis. Tot mij verbazing zag ik dat de factuur weer duurder was geworden. Dit was ook al in de maand augustus. Dus twee keer een verhoging? Klopt dit wel?

Telefonisch geprobeerd contact te krijgen met Telfort heb ik mijn vraag in gesproken en kreeg ik een sms waarop ik kan kijken op de site waar het mee te maken heeft. Volgens de site heeft het met inflacorrectie te maken? maar dat gaat pas in op 1 oktober. En het is nog geen oktober. Dus betekent dit dat ik in oktober weer meer ga betalen? en jammer dat ik niet telefonisch iemand heb gesproken. En waarom kan je geen mail of chat meer doen met jullie? ik vond het namelijk wel handig. Ik hoor graag een reactie terug. Met vriendelijke groet, Jolanda van Burgsteden

icon

Beste antwoord door JanD 1 september 2020, 16:55

Hallo @Jolanda van Burgsteden , ik denk dat je in de war bent met TFT-mobiel=nu KPN-mobiel.

In mei hebben alle TFT-thuisklanten een e-mail gehad inzake de inflatiecorrectie per 1 juli 2020, die moet jij ook gehad hebben. Dus jouw nota's zijn correct.

Zie ook onderstaande link:

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wijzigingen-bij-telfort-2020.htm

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven/inflatiecorrectie.htm#:~:text=In%202020%20is%20de%20inflatiecorrectie%202%2C1%25.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Jolanda van Burgsteden , ik denk dat je in de war bent met TFT-mobiel=nu KPN-mobiel.

In mei hebben alle TFT-thuisklanten een e-mail gehad inzake de inflatiecorrectie per 1 juli 2020, die moet jij ook gehad hebben. Dus jouw nota's zijn correct.

Zie ook onderstaande link:

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wijzigingen-bij-telfort-2020.htm

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven/inflatiecorrectie.htm#:~:text=In%202020%20is%20de%20inflatiecorrectie%202%2C1%25.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jolanda van Burgsteden, goed dat je het aankaart als er iets niet duidelijk is, ik begrijp dat je de prijs van de factuur niet helemaal kon plaatsen. 

Ik zie dat JanD al met je mee gezocht heeft en informatie met je heeft gedeeld. Ik hoop dat dat de onduidelijkheid weggenomen heeft. Zo niet of als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reageer