beantwoord

factuur per post per direct opzeggen geen optie??

• 24 maart 2018
  • 2 reacties
  • 253 keer bekeken

Heey Telfort

Ik was met mijn moeder naar de factuur aan het kijken van mijn abonnement en mijn moeder was zo oplettend om te zien dat ik al jaren 2,54 per maand betaal om de factuur per post te krijgen waar ik geen behoefte aan heb om daar extra kosten voor te betalen (wat ik overigens niet wist dat je daar extra voor moet betalen).

Dus ik ging op mijn telfort kijken om te kijken of ik dit stop kon zetten ik zie dat dit een terugkomend ding op het forum is dus ik zou graag een vergoeding krijgen en graag willen dat dit stop gezet kan worden dat de factuur per post verzonden wordt.
ik zou het slim vinden als telfort hier een optie voor geeft om dit zelf stop te laten zetten.

ik hoor graag van u terug.

Met vriendelijke Groet,

Max Gernler
icon

Beste antwoord door Wieger DB 26 maart 2018, 12:46

Hoi Max, welkom op het forum. Ik heb de papieren facturen nu gelijk voor je uitgeschakeld. Je eerstvolgende factuur zal je per e-mail ontvangen en niet meer via de post. Ik kan je niet tegemoetkomen in de kosten voor de papieren factuur. Wel neem ik je voorstel om die optie op Mijn Telfort beschikbaar te maken mee naar onze Product Owner van Mijn Telfort. Bedankt voor je feedback.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Papieren factuur beeindigen kan webcare Telfort voor je regelen, begrijp niet dat dit je nooit eerder is opgevallen zodat je wat eerder aan de bel had kunnen trekken.
Over een eventuele vergoeding kan alleen Webcare Telfort je vraag beantwoorden, zet alvast je klantnummer in je forum profiel
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Max, welkom op het forum. Ik heb de papieren facturen nu gelijk voor je uitgeschakeld. Je eerstvolgende factuur zal je per e-mail ontvangen en niet meer via de post. Ik kan je niet tegemoetkomen in de kosten voor de papieren factuur. Wel neem ik je voorstel om die optie op Mijn Telfort beschikbaar te maken mee naar onze Product Owner van Mijn Telfort. Bedankt voor je feedback.

Reageer