beantwoord

Factuur per email ontvangen

• 31 december 2019
  • 6 reacties
  • 213 keer bekeken

Hallo,

Ik wil mijn factuur van Telfort graag per email ontvangen. Ik krijg nu helaas alleen een email dat er een factuur klaar staat. Ik moet vervolgens eerst inloggen in MijnTelfort om de factuur te kunnen bekijken.

Ik zou het handig vinden als ik deze factuur gewoon per email ontvangen kan. Ik kan deze factuur dan meteen doorsturen naar mijn boekhouding en die verwerkt deze meteen. Nu gaan er een aantal (maandelijkse) handelingen aan vooraf die volgens mij niet zouden hoeven.

Kijk ik verkeerd of ontbreekt deze instelling? Ik zal vast niet de enigste zijn met deze wens. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 januari 2020, 10:03

De factuur voor Thuis komt niet per mail, deze kun je alleen uit Mijn Telfort halen. Voor mobiel krijg je de factuur wel in de mail. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @ElleRt, welkom hier.

Je wil graag de factuur per mail ontvangen in plaats van alleen een aankondiging. Over welke dienst hebben we het dan? Thuis of Mobiel? Ik hoor het graag om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Reputatie 8
Badge +11

Is het ondertussen geregeld? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik toch nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je. 

Hoi Bart,

Nee het is nog niet opgelost. 
Ik heb de dienst “Thuis". 

Groet, Dirk 

Reputatie 8
Badge +11

De factuur voor Thuis komt niet per mail, deze kun je alleen uit Mijn Telfort halen. Voor mobiel krijg je de factuur wel in de mail. 

Daar ben ik inderdaad achter gekomen, zie de eerste alinea van mij eerste bericht.
Alleen mijn wens is om de factuur dus wel per email te ontvangen, vandaar mijn vraag..

nu moet ik elke maand inloggen in mijn telfort, wat volgens mij erg onnodig is allemaal..

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb helaas geen mogelijkheid om je deze per mail te sturen, anders had ik het uiteraard graag voor je in orde gemaakt. De enige optie is om ze uit Mijn Telfort te halen. 

Reageer