beantwoord

Factuur ouder dan 12 maanden opvragen

  • 13 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 252 keer bekeken

Reputatie 1
Graag zou ik mijn factuur ontvangen d.d. 23-5-2018, 23-6-2018 en 23-7-2018. Deze kan ik niet terugvinden in MijnTelfort.

Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 15 augustus 2019, 10:41

Hallo @fedorensylvia. Ik heb je privébericht ontvangen. Ik heb je de facturen van je Telfort Thuis abonnement toegestuurd. Laat je weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Graag zou ik van jullie mijn factuur van januari 2019 willen ontvangen, deze kan ik online niet meer zien omdat inmiddels dit al een jaar geleden is. alvast bedankt mvrgr raimond van der logt

Dag @Raimond.logt. Ik heb je de factuur toegestuurd. Laat je weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?
 

Hi, graag zou ik mijn factuur van november 2018 - januari 2019 willen ontvangen. Deze is online niet meer beschikbaar. 

 

Mvg,

Dixie de Klerk

Hallo @dixiedeklerk. Ik stuur je de facturen graag toe, maar daar heb ik nog wat aanvullende informatie voor nodig. Zou je je profiel hier op het Forum aan kunnen vullen met je klantnummer, de naam van de contracthouder, je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Laat het me weten als je dit hebt gedaan. Dan zorg ik dat je de facturen zo spoedig mogelijk ontvangt.

Hi, graag zou ik mijn factuur van november 2018 - januari 2019 willen ontvangen. Deze is online niet meer beschikbaar. 

 

Mvg,

Dixie de Klerk

Reputatie 1

Graag zou ik van jullie mijn factuur van januari 2019 willen ontvangen, deze kan ik online niet meer zien omdat inmiddels dit al een jaar geleden is. alvast bedankt mvrgr raimond van der logt

Reputatie 8
Badge +10
Mooi! En graag gedaan. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Beste Natasja,
Dank, ik heb ze in goede orde ontvangen!
Sylvia
Reputatie 8
Badge +10
Hallo @fedorensylvia. Ik heb je privébericht ontvangen. Ik heb je de facturen van je Telfort Thuis abonnement toegestuurd. Laat je weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?
Reputatie 8
Badge +10
Dag @fedorensylvia. Van harte welkom hier. Ik kijk graag of ik je de facturen toe kan sturen. Gaat het om facturen van je mobiele abonnement of internetabonnement? En zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder, je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Reageer