beantwoord

Factuur ouder dan 12 maanden opvragen

  • 13 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Reputatie 1
Graag zou ik mijn factuur ontvangen d.d. 23-5-2018, 23-6-2018 en 23-7-2018. Deze kan ik niet terugvinden in MijnTelfort.

Alvast dank.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 15 augustus 2019, 10:41

Hallo @fedorensylvia. Ik heb je privébericht ontvangen. Ik heb je de facturen van je Telfort Thuis abonnement toegestuurd. Laat je weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag @fedorensylvia. Van harte welkom hier. Ik kijk graag of ik je de facturen toe kan sturen. Gaat het om facturen van je mobiele abonnement of internetabonnement? En zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder, je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @fedorensylvia. Ik heb je privébericht ontvangen. Ik heb je de facturen van je Telfort Thuis abonnement toegestuurd. Laat je weten of je deze in goede orde hebt ontvangen?
Reputatie 1
Beste Natasja,
Dank, ik heb ze in goede orde ontvangen!
Sylvia
Reputatie 6
Badge +9
Mooi! En graag gedaan. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer