Goedemiddag,
Met ingang van 3 september hebben wij ons abonnement bij Telfort opgezegd.
Ik kreeg daarna alsnog een factuur voor de maand September en daarvan werd op 18 September het deel terug gestort van het abonnements geld na de opzegdatum.
Gisteren kreeg ik weer een herinnering voor de betaling van een factuur….
Kunt u dit alstublieft op korte termijn voor mij in orde brengen.
Ik wil ook nog even zeggen dat het mij enorm stoort dat ik niet kan e-mailen en bij een poging te bellen meer dan 15 minuten in de wacht moet staan. Als ik dan via het forum dit bericht wil sturen wordt ten onrechte het wachtwoord van mij Telfort account geweigerd en moet ik met mijn Facebook gegevens inloggen. Wat heeft Telfort met Facebook te maken? Inmiddels al ruim een half uur bezig een fout van Telfort gecorrigeerd te krijgen! Telfort is toch een tele- COMMUNCATIE onderneming?!
Met vriendelijke groet,
Rob Wighman
Admin: berichten afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.
Beste antwoord door Jasper - Telfort
Hoi
Als dat niet zo is hoor ik het graag van je en kijk ik met je mee, zou je in dat geval jouw postcode en huisnummer dan op je forumprofiel kunnen invullen en hieronder een seintje geven?