beantwoord

Factuur ontvangen na opzegging abonnement

• 6 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Goedemiddag,

Met ingang van 3 september hebben wij ons abonnement bij Telfort opgezegd.

Ik kreeg daarna alsnog een factuur voor de maand September en daarvan werd op 18 September het deel terug gestort van het abonnements geld na de opzegdatum.

Gisteren kreeg ik weer een herinnering voor de betaling van een factuur….

Kunt u dit alstublieft op korte termijn voor mij in orde brengen.

Ik wil ook nog even zeggen dat het mij enorm stoort dat ik niet kan e-mailen en bij een poging te bellen meer dan 15 minuten in de wacht moet staan. Als ik dan via het forum dit bericht wil sturen wordt ten onrechte het wachtwoord van mij Telfort account geweigerd en moet ik met mijn Facebook gegevens  inloggen. Wat heeft Telfort met Facebook te maken? Inmiddels al ruim een half uur bezig een fout van Telfort gecorrigeerd te krijgen! Telfort is toch een tele- COMMUNCATIE onderneming?!

Met vriendelijke groet,

Rob Wighman

Admin: berichten afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 oktober 2020, 11:23

Hoi @Rob W., welkom bij ons op het forum. Jammer dat je ons verlaten hebt! Als je het abonnement opzegt wordt de volledige maand meestal nog in rekening gebracht inderdaad, omdat de opzegging over het algemeen nog niet is afgerond op het moment dat de factuur wordt aangemaakt. Daarom komt er de maand daarna dan nog een slotfactuur, waarop de betaalde abonnementskosten na de opzegdatum worden teruggestort. Begrijp ik je goed dat dat inmiddels ook is gelukt en dat het daarmee klopt?

Als dat niet zo is hoor ik het graag van je en kijk ik met je mee, zou je in dat geval jouw postcode en huisnummer dan op je forumprofiel kunnen invullen en hieronder een seintje geven?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je de factuur van september wel betaald?

Hai Jimny, jazeker. Het is ook terecht dat ik het abonnementsgeld dat na 3 September betaald is teruggekregen heb.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Rob W., welkom bij ons op het forum. Jammer dat je ons verlaten hebt! Als je het abonnement opzegt wordt de volledige maand meestal nog in rekening gebracht inderdaad, omdat de opzegging over het algemeen nog niet is afgerond op het moment dat de factuur wordt aangemaakt. Daarom komt er de maand daarna dan nog een slotfactuur, waarop de betaalde abonnementskosten na de opzegdatum worden teruggestort. Begrijp ik je goed dat dat inmiddels ook is gelukt en dat het daarmee klopt?

Als dat niet zo is hoor ik het graag van je en kijk ik met je mee, zou je in dat geval jouw postcode en huisnummer dan op je forumprofiel kunnen invullen en hieronder een seintje geven?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Rob W., ik heb geen bericht meer van je gezien en op je profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Betekent dat dat het inderdaad klopt nu? Als dat niet zo is kan je de gegevens daar nog invullen, dan kan ik nog meekijken.

Reageer