beantwoord

Factuur ondanks opzegging

  • 23 september 2019
  • 17 reacties
  • 451 keer bekeken

Hallo, ik heb al een half jaar lang dat er elke maand nog 15,81 van mijn rekening gehaald wordt. Ik heb geen abonnement meer bij telfort dus kan ook niet meer inloggen. Bij de factuur staat: SEPA Incasso algemeen doorlopend. klantnummer 6630719. kenmerk: 000001112264788.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,
Met vriendelijke groeten,
Marco Jansen.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 oktober 2019, 17:09

@MarcoJansen02 Dankjewel! Ik heb je nummer weggehaald omdat deze openbaar zichtbaar was. Daarnaast heb ik nu een melding aangemaakt naar de specialisten. Zij kijken er naar en nemen contact met je op om dit op te lossen. Ik verwacht binnen 5 werkdagen. Laat je het weten als je vragen hebt en ook als je iets hebt gehoord?

Bekijk reactie

17 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @MarcoJansen02, als je een abonnement opzegt verwacht je daar natuurlijk geen facturen meer voor! Ik ga met je meekijken, daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw forumprofiel kunnen voorzien van het opgezegde 06-nummer, de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie")? Als je daarna laat weten dat je dat hebt gedaan kan ik meekijken. Ik hoor het graag van je.
Ik heb de informatie ingevuld!
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de gegevens, het abonnement met de gegevens in jouw profiel is vorig jaar inderdaad beëindigd en daarvoor zijn geen nieuwe facturen meer gekomen sindsdien. In de afschrijving wordt ook een klantnummer genoemd en die veranderd de situatie. Dat is een compleet ander abonnement, met een ander 06-nummer en staat ook op een ander adres. De naam en IBAN komen wel overeen, kan het zijn dat je bijvoorbeeld eerder elders woonde en daar een abonnement had en dat die daar is blijven staan?
Ik woonde eerst in Dalen, Drenthe, ik ben wel verhuisd inderdaad toen ik van abonnement verwisselde. welk nummer en adres staat erbij?
Reputatie 8
Badge +11
Die plaats staat er inderdaad bij. Ik zal je de details van dat abonnement even in een privébericht sturen. Komen die gegevens je bekend voor?
Dat nummer ken ik niet, de rest is wel mijn oude adres!
Reputatie 8
Badge +11
Dat is duidelijk, ik wil dat verder laten uitzoeken door een andere afdeling. Zij zullen daarover vermoedelijk ook contact met jou over willen opnemen, ik heb nu 2 nummers van je. Een die is opgezegd en een die je niet kent. Kan je op je profiel een nummer toevoegen waar zij je op kunnen bereiken indien nodig? 🙂
Ik kreeg vandaag via de post een aanmaning dat ik het bedrag nog steeds moet betalen. Ik dacht dat het nu was opgelost??

Groetjes Marco
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @MarcoJansen02, Jasper heeft vakantie, daarom neem ik het van hem over. Wat rot dat het nog niet in orde is en dat je nu een aanmaning ontvangen hebt. Dat is niet de bedoeling en moet worden opgelost.

Ik zie in de reacties dat je Jasper al eens gegevens had gestuurd en Jasper het daarmee voor je had nagekeken. Ik kan helaas zijn privéberichten niet zien, en kan daarom niet bij deze informatie. Dat maakt het een beetje lastig. Kan je voor mij in je profiel alle belangrijke details toevoegen, zoals het bedrag, klantnummer en factuurkenmerk? Laat je het weten als je ze hebt toegevoegd? Dan zorg ik het zo snel mogelijk wordt opgelost.
Ik heb alles toegevoegd!
Groetjes Marco
Reputatie 8
Badge +10
@MarcoJansen02 Dankjewel voor het invullen van de gegevens! Ik zie nu dat ik Jasper zijn laatste berichtje niet helemaal goed gelezen heb, want hij gaf aan dat hij het wilde laten nakijken voor je. Maar hij was niet zeker van het telefoonnummer waarop je te bereiken bent.

Het mobiele nummer dat in je profiel staat, is dat een oud nummer dat al opgezegd is, of is dat juist het mobiele nummer waarop je te bereiken bent? Dan zorg ik dat het nagekeken wordt door de specialisten, en weet ik zeker dat zij je kunnen bereiken 🙂

Hallo,
06xxxxxxxx is het nummer waarop ze mij kunnen bereiken.
Groetjes Marco

 

Admin: Mobiele nummer uit je post verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @MarcoJansen02 , wil je om privacy redenen s.v.p. dat nummer uit je topic verwijderen en in je profiel zetten, dan is het alléén voor jou en Telfort te zien.
Reputatie 8
Badge +10

@MarcoJansen02 Dankjewel! Ik heb je nummer weggehaald omdat deze openbaar zichtbaar was. Daarnaast heb ik nu een melding aangemaakt naar de specialisten. Zij kijken er naar en nemen contact met je op om dit op te lossen. Ik verwacht binnen 5 werkdagen. Laat je het weten als je vragen hebt en ook als je iets hebt gehoord?

Hallo, ik zie nu net dat er in december ook weer 15, 81 van mijn rekening is afgeschreven. Ik dacht dat dit eindelijk was opgelost?

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik zie nu net dat er in december ook weer 15, 81 van mijn rekening is afgeschreven. Ik dacht dat dit eindelijk was opgelost?

Gewoon rek nr blokkeren bij je bank simpel gaat er ook nix meer af :)

Reputatie 8
Badge +11

Hallo, ik zie nu net dat er in december ook weer 15, 81 van mijn rekening is afgeschreven. Ik dacht dat dit eindelijk was opgelost?

Hoi @MarcoJansen02, dat is gek. In de terugkoppeling van de specialisten staat dat het abonnement gestopt zou worden en er een vergoeding was aangemaakt. De vergoeding zie ik staan, de beeïndiging van het nummer lijkt niet goed te zijn gegaan. Ik heb daarom nu meteen een nieuwe melding aangemaakt voor de specialisten zodat zij dit nog eens kunnen bekijken. 

Reageer