Factuur oktober niet geïncasseerd

  • 22 oktober 2012
  • 2 reacties
  • 1707 keer bekeken

Badge
Ik kijk (gelukkig) geregeld op MijnTelfort om mijn verbruik in te zien. Hiervoor een andere Provider gehad waarbij niets klopte (Simpel!). Maar wat zie ik toevallig? Ik blijk ineens een betalingsachterstand te hebben! Ben nu 2 en een halve maand klant van Telfort. Augustus en September is geincasseerd. Oktoberfactuur zou rond de 17e worden afgeschreven. Echter dit is niet gebeurd. Ik heb mijn rekeninggegevens niet gewijzigd. Ik heb voldoende saldo op mijn rekening. De fout ligt dus niet bij mij, maar waarschijnlijk bij Telfort.
Ik zal het nu overmaken per overschrijving, want wil niet het risico lopen dat ik word afgesloten met de kosten van heraansluiting tot gevolg. Vind het wel vervelend dat dit zo gebeurt. Ben altijd precies met betalingen en ga er van uit dat een incasso gewoon plaatsvindt als ik saldo op mijn rekening heb en een sms krijg dat het bedrag wordt afgeschreven.
Ik heb er een mail over gestuurd, want vind het belachelijk dat ik als klant 10ct per minuut moet betalen (+kosten van de mob.telefoon) voor het nummer van de klantenservice. Echter als reactie krijg ik dat ik pas na 10 werkdagen antwoord krijg. Heel vervelend!

2 reacties

Badge
Nu wil ik checken of de betaling is ontvangen, want wel van mijn girorekening af, en krijg na inloggen de melding: Het menu kan niet geladen worden.... Ik heb nu helemaal geen inzicht meer.
Word verwezen contact op te nemen met de klantenservice. Ja, lekker: 0900-nummer.
Begin nu spijt te krijgen van mijn overstap naar Telfort. Als er iets mis gaat kan je dus of telefoonkosten extra maken, of 10 dagen wachten op een eventueel  antwoord.
Badge
@y.von,

Welkom op het forum! Ik begrijp dat het vervelend is, maar u wordt niet zo snel afgesloten. Daar gaan waarschuwingen aan vooraf. Ik heb begrepen uit uw andere berichten dat u uw account wilt verwijderen, toch wil ik u graag verder helpen. U kunt bij de bank nagaan waarom een bedrag niet is geïncasseerd. Dit staat ook op onze website: https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Factuur-en-verbruik/Factuur-betalen/Betalingsachterstand. Graag bekijk ik voor u wat er bij ons bekend is. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

PS. Uw eerste bericht is op 22-10 om 11.15 en om 14.35 uur geeft u aan dat u de betaling wilt controleren. Een betaling is niet gelijk zichtbaar. Wij zijn een bedrijf en geen persoon.

Laïla

Reageer