Factuur november zou niet betaald zijn, is het wel

• 9 december 2019
  • 14 reacties
  • 241 keer bekeken

Reputatie 1

hallo ik had een vraag

als de factuur al betaalt is van november maar nog steeds online aangeeft dat dit niet is voldaan en sms bericht krijg dat moet betalen maar alles is al betaalt hoe zit het nu dan

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

14 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Je had niet nog een oudere factuur openstaan? Dan is je betaling mogelijk daarmee verrekend.

Reputatie 1

nee heb niks openstaan ik kijk elke maand geeft aan november niet betaalt ja weet zeker dat heb betaalt ja zal wel dan en handig alleen 0900 nummer verder geen mogelijkheid voor ander contact

Reputatie 8
Badge +11

Dat 0900-nummer kun je gerust bellen hoor. Het klinkt wel duur, maar je betaalt alleen het lokaal tarief.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @tilgun00, welkom bij ons op het forum. Met het klantnummer in je profiel ben ik meteen voor je gaan kijken en ik zie de factuur van november inderdaad ook als openstaand staan. Is deze wel automatisch van jou rekening afgeschreven, of heb je het zelf overgemaakt? 

Het 0900 nummer wat je noemt rekent inderdaad alleen het normale beltarief, er worden geen andere kosten in rekening gebracht zoals GJC ook al benoemt.

Reputatie 1

hallo

ja mijn factuur word via een andere bank betaalt en dat is 25-11-19 gedaan maar nog steeds geeft aan dat het niet is voldaan wat ik heel erg raar vind dit is al eerder gedaan via een andere bank en toen was het in orde voortaan word het wel via mijn bank gedaan als incasso

ik heb gevraagd of het nog een keer kan betaalt worden en dat is vandaag gedaan

Reputatie 8
Badge +11

Als het nu opnieuw is gedaan komt de betaling hopelijk nu wel binnen. Op dit moment zie ik het nog niet staan, het kan zijn dat het nog verwerkt moet worden. Is het de bedoeling dat de incasso's vanaf nu van het rekeningnummer van die andere bank worden gedaan? Als dat zo is kan je het bij ons bekende bankrekeningnummer ook wijzigen, dan zal de afschrijving automatisch gebeuren en hoef je er niet naar om te kijken :slight_smile:

Reputatie 1

nee kan niet van de andere bank incasso is niet mijn bank er is  25-11 geld overgemaakt dus vind dit erg raar dat het niet binnen is bij telfort zou graag willen of dit uitgezocht kan worden hieronder het bewijs 

Reputatie 8
Badge +11

De factuur staat inmiddels wel op betaald. Doordat het via een ander rekeningnummer was overgemaakt kan het zijn dat de verwerking wat langer geduurd heeft dan normaal. Zou je het rekeningnummer waar je het vandaan hebt overgemaakt op jouw forumprofiel kunnen toevoegen bij "Extra informatie”? Daarmee kan ik contact opnemen met de afdeling die over de betalingen gaat en kunnen we het nakijken. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @tilgun00, ik heb nog geen reactie van je gezien en het gebruikte rekeningnummer zie ik ook nog niet op je profiel staan. Zou je die daar aan kunnen toevoegen zodat ik het na kan laten kijken?

Reputatie 1

bedankt voor reactie heb opgelost word voortaan via mijn bank afgeschreven zal kijken of dat kan doen toevoegen 

Reputatie 1

heb toegevoegd andere bank kunt u kijken of het dan dubbel is overgemaakt 

fijne feestdagen

Reputatie 8
Badge +11

Voor zover ik kan zien is het niet dubbel overgemaakt @tilgun00, het bedrag is een keer verwerkt door het systeem. Het rekeningnummer wat je op je profiel hebt ingevuld zie ik niet staan bij het abonnement, is dat het nummer wat je daarbij wilt hebben staan, of klopt het rekeningnummer waarvan we het proberen af te schrijven wel? Als het rekeningnummer op je profiel is waar het om gaat kan ik dit ook voor je wijzigen, het is ook mogelijk om dat zelf te doen via de Mijn Telfort. Ik hoor graag van je hoe we dat kunnen doen.

Reputatie 1

nee dat hoeft niet het word voortaan van mij bank afgeschreven

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, dan ga ik er vanuit dat het zo goed komt. Als ik hierin toch nog iets voor je kan doen, of als je andere vragen voor ons hebt weet je ons te vinden.

Reageer