beantwoord

Factuur november 2019 betaallink

• 15 januari 2020
  • 10 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

in de app --- of de desktop versie, is het nog steeds niet mogelijk ergens een knop te vinden om een onbetaalde factuur te betalen.

In mijn geval die van november 2019. Ik heb de email reminder door alle spam gemist/verwijderd.

Kan ik alsnog een email of link ontvangen en, hoe lang duurt het voor mijn mobiel dan weer werkt?

M.vr.gr,

Martin

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 16 januari 2020, 08:40

Hoi @Martinus, afgesloten zijn is nooit een pretje natuurlijk. Zo'n betaallink is niet onbeperkt houdbaar, daardoor zal de oude code die je teruggevonden hebt inderdaad niet meer gewerkt hebben. Ik zie de openstaande factuur ook staan en heb je daarvoor meteen een betaallink per mail toegestuurd. Binnen enkele uren zal je deze ontvangen en enkele uren na het doen van de betaling zal het nummer weer geactiveerd worden. 

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je via de betaal link betaald dan is het vaak dezelfde dag mits er niets meer openstaat, betaal je handmatig dan kan het tot 5 werkdagen duren

Reputatie 1

Maar hoe kom ik aan de betaal link?

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je 06 nummer en de laatste 3 cijfers van je rekening nummer en de naam van de contractant dan ziet webcare wie je bent zodra ze aan je topic toe zijn 

Reputatie 1

Gedaan. Ik zie de link graag tegemoet.

Heb je de prullenbak/junk ook leeg gemaakt? Mogelijk kan je het bericht daar nog uit terughalen?

Reputatie 1

Ja, ik vond de email in de "prullenbak" maar de code is verlopen ...

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Martinus, afgesloten zijn is nooit een pretje natuurlijk. Zo'n betaallink is niet onbeperkt houdbaar, daardoor zal de oude code die je teruggevonden hebt inderdaad niet meer gewerkt hebben. Ik zie de openstaande factuur ook staan en heb je daarvoor meteen een betaallink per mail toegestuurd. Binnen enkele uren zal je deze ontvangen en enkele uren na het doen van de betaling zal het nummer weer geactiveerd worden. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Martinus, ik zie dat het gelukt is met de betaling. Het is aan onze kant ook helemaal verwerkt, er staat nu niets meer open.

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reputatie 1

Nog bedankt voor de hulp. Weet je toevallig ook of de app zo een link kan produceren?

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan, fijn dat het zo snel lukte. Via de Mijn Telfort app kan je alleen een betaling doen voor een Thuis aansluiting. Mobiele facturen kunnen daar niet worden betaald. Komend weekend zullen alle Telfort mobiel aansluitingen overgezet worden naar KPN, daarom zal dit ook niet mogelijk worden in de Mijn Telfort app. Vanaf volgende week kan je de MijnKPN app gebruiken, daarin zit die mogelijkheid wel :slight_smile:

Reageer